Літня публікація 1
На прохання батьків я публікую завдання для роботи. Ці завдання не обов`язкові, можна не виконувати. Можна виконувати не всі. Можна обирати лише ті, які потрібні вашій дитині. Надсилати мені на перевірку не треба. Але якщо для вашої дитини важливо, щоб я написала свій коментар або відправила смайлик, то я прокоментую. Ретельно перевіряти і виправляти усі помилки, як під час дистанційного навчання, не буду. Якщо є питання, побажання, пишіть в коментарях.
Списування
Завдання:
Списати текст охайно і без помилок. Самостійно перевірити і виправити помилки, якщо є.
Якщо дитина не знайшла помилку, дорослим на полях рядка, в якому є помилка, поставити позначку, щоб зменшити поле пошуку, але не виправляти помилку.
Не забудьте про оцінку своєї роботи. Для оцінки пропоную шкалу : •--------•--------• Оцініть якість виконаної роботи. Чим краще, тим правіше ставте позначку.
Гірка
Діти будували гірку. Вони поливали її водою. Зіна і Клава спускалися з гірки на санях. А Вітя на ковзанах. Каталися діти і падали. Але не плакали, бо було дуже весело.
Як цікаво!
Хазяйнує у лісі зима. Заховала маленьку ялиночку у сніг. А вона визирає зеленою гілочкою. Бо їй цікаво, що тут робиться. Ось пройшла шнурком хитра лисичка. Пролетіла ворона. З гілки на гілку майнула білочка. Як цікаво й біло! Сидить ялиночка під снігом і спостерігає.
Кіт Васько
Живе у нас котик. Шубка м'яка та гладенька. А кігті довгі та гострі. Я його кличу Васьком. Тоді він біжить до моїх ніг і треться. А зараз Васько сидить біля нірки. Це він мишку ловить.
Настає зима
Над землею висіли хмари. Накрапав дрібний дощик. Вітер грався з голими гілочками дерев.
Раптом у повітрі з'явилися білі пушинки. Це летіли над землею сніжинки. Їх ставало все більше й більше. Починався білий зимовий вальс.
Чергові
У класі чергові Тарас і Сашко. Почали хазяйнувати. Тарас узявся витирати дошку, а Сашко – поливати квіти. Із підвіконня побігла вода. Хлопчики швиденько повитирали. Треба все робити охайно.
Тепер у класі чисто й затишно. Скоро й урок. Чергові чекають вчительку.
Читання для себе
Прочитати текст. Свої враження записати в щоденник вражень. Працюй за правилами:
- Постійно читай
- Залишайся на одному місці
- Читай тихо
- Починай одразу
- Працюй над витривалістю під час читання
Один з варіантів шаблону вражень:

Є варіант простіший:
1. Назва твору.
2. Автор.
3. Герої твору.
4. Чого я навчився?
5. Мені сподобалось ( не сподобалось) в творі.
Ледача подушка
Маленькій Яринці треба сьогодні рано вставати, щоб до школи йти, а не хочеться, ой як не хочеться! Ввечері питає Яринка у дідуся:
- Дідусю, чому вранці вставати не хочеться? Навчіть мене, дідусю, лягати спати так, щоб хотілося вставати i йти до школи.
- Це подушка в тебе ледача, - відповів дідусь.
- А що ж їй зробити, щоб вона не була ледачою?
- Знаю я таємницю, - пошепки сказав дідусь.
- Ото саме тоді, як вставати не хочеться, візьми подушку, винеси на свіже повітря, добре вибий її кулачками - вона і не буде ледачою.
- Справді? - зраділа Яринка.
- Я так i зроблю завтра.
Ще дуже рано, а треба збиратись до школи. Не хочеться вставати Яринці, але треба ж нарешті подушку провчити, лінощі з неї вибити.
Схопилась Яринка швиденько, одяглася, взяла подушку, винесла на подвір'я, поклала на лавку - та кулачками її, кулачками. Повернулася до хати, поклала подушку на ліжко - та й умиватися. А дідусь у вуса посміхається. (146 слів)
В. Сухомлинський
Здрастуйте, дорогі гості!
Морозний вітер січе в обличчя. Намело цілі кучугури снігу — січневого снігу. Важкувато стало жити на світі пташкам, що зимують у нас. Але вони не дуже журяться. Ось, весело цвірінькаючи, хвилясто пролетіла зграйка жвавих красенів-щигликів, чижів і коноплянок. Помчали щодуху десь на лопухах, вільхах чи берізках поснідати смачним насіннячком.
А яке гарне деревце горобини! Ніби його прикрасили, як новорічну ялинку. Чудові, спокійні червоногруді снігурі обсипали його і ягідками ласують. До чого ж красиві пташки! Їх називають північними папугами.
Це наші зимові гості. Вони прилетіли з далекої півночі, щоб тут перебути зиму. Бо там вона сувора, люта. Прилітають до нас гостювати і червоногруді, в червоненьких шапочках чечітки та коричнево-золотисті юрки.
А ми в саду поставили їдальні для пташок і підгодовуємо їх. Прилітайте, дорогі гості, поласувати коноплею, просом, льняним та гарбузяним насінням, ягодами горобини і калини! (137 слів)
О. Копиленко
Антон і Харитон
Жили на світі Антон і Харитон.
- Давай з тобою дружити, – сказав Харитон. – Усе ділитимемо навпіл – і горе, і радість.
- Згода, - сказав Антон, - коли поруч друг, жити легше і веселіше.
Йшли вони якось полем. Сонце палить. А сховатися ніде – ні деревця, ні кущика.- Дай мені свого бриля, - сказав Харитон, - а то мені дуже голову припікає. Сонце почало і йому пекти в голову, але Антон подумав: «Нічого, потерплю. Зате Харитонові добре!»
Раптом набігла величезна хмара, линув дощ.
- Давай мені скоріше свого плаща, - закричав Харитон, - хіба не бачиш, що твій друг мокне?
Антон віддав йому плаща. Дощик поливав Антона. Але він думав: « Ну, що ж, заради дружби і помокнути можна». Закінчився дощ, засяяло сонечко. Харитон віддав Антонові його плащ і бриль.
- Візьми, - каже він, - а то мені нести важко.
Антон узяв мокрий плащ і мокрий капелюх. І замислився. Тим часом друзі дійшли до перехрестя.
- Тобі куди? – запитав Антон.
- Мені ліворуч, - відповів Харитон.
- Ну, а мені праворуч, - сказав Антон.
- Так ми ж хотіли разом іти! – Закричав Харитон. – Ми ж друзі з тобою!
Але Антон ішов усе далі й далі. Жодного разу не озирнувся. ( 180слів)
Л. Воронкова.
Диктант
З відео виберіть фрагменти диктанту для його записування.
Якщо дитина не встигає, зупиняйте відео.
Якщо дитина не встигає, зупиняйте відео.




Задачі.
Прочитати задачу. Записати коротко умову ( короткий запис, схема). Розв`язати окремими діями. Якщо дитина може, то записати розв`язання виразом. Не забути про пояснення після дій і про відповідь.
Зразок:
Івась записав 23 слова, а Петрусь - на 12 слів більше. Скільки всього слів записали хлопці?
Задача
Івась - 23 сл.
} - ?
Петрусь - ?, на 12 сл. більше.
1) 23 + 12 = 35 ( сл.) - записав Петрусь;
2) 23 + 35 = 58 ( сл.)
Відповідь: хлопці записали всього 58 слів.
Тексти задач:
1. У будівельній бригаді 60 робітників, з них 20 мулярів, 30 штукатурів, а решта - маляри. Скільки малярів у бригаді?
2. 9 хлопчиків прибирали класну кімнату. Кілька хлопчиків вийшло, залишилося 6. Скільки хлопчиків вийшло з класу?
3. З однієї ділянки господиня зібрала 45 кг цибулі, з другої - на 14 кг менше. Скільки кг цибулі зібрала господиня з двох ділянок?
4. На одній полиці 43 кнаги, а на другій - 30 книг. 20 книг віддали дітям. Скільки книг залишилося на двох полицях?
Приклади
Не забувайте про проміжні відповіді.
54 - 8 • 2 37 - 2 • 7 2 • 4 + 15
32 - 2 • 10 2 • 3 + 42 56 - 2 • 6
13 + 2 • 7 41 - 2 • 9 91 - 2 • 5
56 + 9 • 2 2 • 3 + 85 2 • 10 + 49
12 : 6 + 46 ( 15 + 9 ) : 3 24 : ( 15 - 12)
( 7 + 11 ) : 2 50 - 25 : 5 + 2 35 : 5 + 24 : 3
7 • 5 + 5 • 5 24 : 4 + 3 • 6 2 • 7 + 20 : 4
Якщо дитина пише неохайно, не намагається старанно працювати, не змушуйте писати багато, як покарання. Краще хай напише менше, але так, як слід.
Якщо в публікації ви не знайшли потрібних вам завдань, пишіть в коментарях. Я врахую це в наступних публікаціях.
Якщо дитина пише неохайно, не намагається старанно працювати, не змушуйте писати багато, як покарання. Краще хай напише менше, але так, як слід.
Якщо в публікації ви не знайшли потрібних вам завдань, пишіть в коментарях. Я врахую це в наступних публікаціях.
Коментарі
Дописати коментар