Дистанційне навчання 21.05.2020


            Вітаю всіх з днем вишиванки!


Я досліджую світ: математична галузь

Тема: Виконання  арифметичних дій з числами (додавання, віднімання, множення, ділення) різними способами під час розв’язання завдань та конкретних життєвих проблем описаних у математичних задачах.

Загадка
Хто смугастий одяг носить?                                   

Хто у вулик мед приносить?
Працьовита, хоч й мала.
Здогадались? Це……

- Давайте уявимо сьогодні себе в ролі невтомних трудівниць – бджілок і продемонструємо згуртовану і ефективну роботу.  

1.  Каліграфічна хвилинка

-    Українському народові завжди були притаманні такі якості, як працьовитість, згуртованість, організованість, любов до чистоти і порядку, формуванню яких мабуть також сприяла багатовікова дружба з бджолами. В Україні бджолу вважали святою комахою.  На Великдень люди навіть віталися з бджолами, щоб був багатим взяток. Навіть у Біблії слово «бджола» зустрічається 60 разів.

Давайте запишемо каліграфічно рядок числа 60

2.  Математичний диктант «Життя  бджоли у числах»
(Записуй тільки відповіді)
-       Запишіть добуток чисел 7 і 6. 
-       Частку чисел 24 і 4.
-       Число 4 збільшити у  3 рази. 
-       Знайдіть різницю чисел 30 і 12. 
-       На скільки 30 більше від 5 .
-       24 збільшити на 11.  
-       Знайдіть четверту частину від 20. 
-       Знайдіть периметр трикутника зі сторонами 12, 8 і 10 см. 
-       Периметр квадрата 32 см, яка довжина однієї сторони цього квадрата?  
-       Невідоме число зменшили на 10 і отримали 53. Запишіть невідоме число. 


Перевір математичний диктант і дізнайся, що означає кожне число в житті бджоли.




3. Гра  « Бджоли до вулика

    Історія бджільництва в Україні має багатовікову історію. Ще за часів Київської Русі було поширене збирання дикого меду.  Мед у слов’ян виконував роль грошей, його міняли на інші продукти, хутро, прикраси. Спочатку бджіл не розводили. Вони жили в лісах у печерах і дуплах дерев. Згодом люди почали самі видовбувати колоди, щоб в них селилися бджоли, а на колодах ставили свою мітку - «борть». Від слова «борть» - дерев’яна колода з міткою, і походить слово «бортництво» (бджільництво).

Розсели бджіл по вуликах.
Дупло 9

Колодний вулик 15






Рамковий вулик 28
Борть 25











8 6 - 20             8 7 – 31           8 6 – 39             64 : 8 + 7
42 -3 9                  68 + 8   5              41 – 8 4                  20 : 4 5

4. Розв’яжи  задачу (запиши задачу повністю).
Маса лисиці 8 кг, а маса леопарда у 9 раз більша. Яка маса вовка, якщо вона менша від маси леопарда на 30 кг?

А чи знаєш ти, що маса бджоли менша від одного грама.

5. Логічна задача.

- Вгадайте, скільки очей у бджоли. У бджоли очей стільки, скільки і в людини, і ще

 стільки ж, і ще півстільки .

( 2 + 2 + 1 = 5 очей)
Цікаво знати!!! У бджоли 5 очей. Два з них великі, які в свою чергу складаються з 10 тисяч маленьких, і ще три маленьких, розташованих між ними. Завдяки своєму зору бджола може бачити навіть ультрафіолетові промені, і навіть може бачити «крізь» листя.

 6.  Робота з геометричним матеріалом

     Зібравши нектар, бджола поспішає до вулика. Там вона зливає його в соти, які 

мають форму правильного шестикутника. Довжина сторони шестикутника дорівнює 

3 мм. 


   - Знайдіть периметр однієї соти. (Розвꞌязання запиши у зошит)
  Пригадай!!! Що таке периметр і як його знайти? 
7.  Підсумок уроку.
 - Наш урок підійшов до кінця. На ньому ми змогли дізнатися тільки тисячну частину інформації про найдосконалішу комаху.  Я сподіваюся, що ви продовжите спостерігати за цими дивовижними істотами і брати з них приклад. Ми всі повинні хоч би час від часу згадувати бджіл, придивлятися до них, вчитися у них. Вчитися не лише чистоти, порядку, бережливості і працьовитості. Вчитися у них любові до свого рідного гнізда. Як бджоли піклуються про свій вулик. Так і ми з вами повинні ставитися до свого житла, свого міста, своєї країни.


ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені  в Viber


Українська мова


Тема. Звꞌязок слів у реченні. Підручник с. 84-85.

Для виконання завдання переходь за посиланням:

ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені  в Viber


Я досліджую світ: мовно - літературна галузь


Тема:  Виразне читання /слухання твору. Робота зі спільнокореневими словами.  Тлумачення прислів’я.   Галина Малик «Королівство Ану»  (Хрестоматія 1-2 клас, ст. 83-84). 

 1 крок: Прочитайте уважно вірш Галини Малик «Королівство Ану».  
 - Про які два королівства йдеться у казці?  
- Чи є такі королівства на справжній карті?   - Де знаходяться ці королівства?  
 - Мешканців якого королівства, на вашу думку, більше? 
- Мешканцем якого королівства ви себе вважаєте? Як ви можете це довести? 
- У який спосіб королівство Ану воювало з королівством Будьласка?
 - Порівняйте написання назви королівства Будьласка та слова ввічливості «будь ласка». 
- Чи можна стверджувати, що поетеса зробила помилку?   (Ні, це не помилка, поетеса вигадала назву королівства, це зовсім інше слово, яке просто співпало у звучанні, а от пишеться зовсім по-іншому.) 

2 крок: Пошук спільнокореневих слів у тексті. Утворення спільнокореневих слів.  
- Яке спільнокореневе слово утворила поетеса до назви королівства? (будьласці) 
- Що означає це слово? (мешканці королівства Будьласка). 
- Яку назву можна утворити від назви королівства Ану для його мешканців?  
Важливо! Існує декілька способів утворення слів для називання мешканців різних територій, країн. Спробуйте пофантазувати, не виходить?  Зверніть увагу на підказку:  Будьласка – будьласці, очевидно, слово утворено за аналогією, як Ямайка – ямайці. Як можна утворити назву мешканців від слова Ану? Можливо, Ану – ануанці, як Тувалу – тувалуанці.  

3 крок:  Поясніть, як ви розумієте прислів’я.  

Умій сказати, умій і змовчати. Ласкаве слово і кішці приємно. Добре слово людині, що дощ у посуху. На добрий привіт – добра відповідь. 

Д/з: Розіграйте з батьками ситуації «У музеї», «На бензозаправці», «У медпункті», «Поселення в готель» , «Обід у ресторані», використовуючи слова ввічливості.

ВАЖЛИВО! Відео виконаного завдання прошу надіслати мені  в Viber 9 (за бажання)

- Сьогодні за розкладом англійська мова. Не забувайте відвідувати блоги вчителів

Херсон Валентина Борисівна


Мурга Олександра Олександрівна


Дякую за плідну роботу! 






Коментарі

Популярні дописи з цього блогу