Дистанційне навчання 20.01.2021
Я досліджую світ
Тиждень 18. Пригода 2. Морські розваги? Урок 1. Голоси вітру. Як сприймати невідоме?
Підручник частина 2, робочий зошит № 2.
Крок 1. Для виконання завдань переходьте за посиланням:
Крок 2. Увага!
1. Створіть свою хмару слів вправа 6.
2. Під малюнком запишіть спільнокореневі слова до слова вітер. Виділіть у цих словах корінь.
3. Сфотографуйте свою роботу і надішліть вчительці у Vider для перевірки.
Крок 3. Загадка для вчителя “Голоси вітру”. Придумайте власні способи, як показати голос вітру, утворені звуки запишіть як голосове повідомлення і надішліть мені у Vider, а я спробую відгадати, у який спосіб ви утворили вітер.
Українська мова
Рід іменників
Крок 1. Взаємодіємо за методом входження в картину.
- Чому ти так думаєш?
- Де і коли відбуваються події?
- Що ти ще думаєш?
- Що б ти робив, якби опинився у цій картині? Що б змінив?
- Чи можна цих сніговиків назвати ріднею?
Крок 2. Сортуємо.
- Назви слова-іменники, які ти «бачиш» на картині.
- Дівчинка, Сонечко і Хлопчик хочуть взяти ці слова собі. Давайте їм допоможемо розсортувати слова. Кожен може взяти собі тільки те слово, до якого можна додати він мій, або вона моя, чи воно моє (усно).
СНІГОВИК | МІСЯЦЬ | СНІЖИНКА | ГІРЛЯНДА |
ГНІЗДО | ПТАШЕНЯ | БУДИНОК | ЗІРКА |
ҐУДЗИК | КАПЕЛЮХ | ШАПКА | ШАРФ |
ЯЛИНКА | МОРКВИНА | РУКАВИЦЯ | САНЧАТА |
ПАЛЬТО | БАНТИК | МУФТА | НІС |
ОКО | РОТ | ШУБКА | РУКА |
СНІЖИНКА | СІМ’Я | КОМІРЕЦЬ | СПІДНИЦЯ |
Крок 3. Робота зі словом. Стіна слів : рід іменників.
Крок 4. Підручник с. 110. Працюємо із визначенням.
- Читаємо визначення. Аналізуємо таблицю.
- Записуємо слово рід до зошита.
Працюємо за підручником с 110, вправа 1,2.
- Запиши іменники у стовпчики.
- Це назви істот чи неістот?
Крок 6. Знайомимось з авторкою Олесею Мамчич.
Олеся Мамчич - українська письменниця, перекладачка, редакторка, пише для дорослих і дітей. У дитинстві Олеся ходила до художньої студії, займалася гімнастикою і танцями. Свої перші вірші почала писати у 6 років. Перша публікація — в 11 років у журналі «Соняшник». Закінчила відділення «Літературна творчість» Київського університету ім. Т. Шевченка. Окремі вірші перекладені англійською, польською, білоруською, грузинською, румунською, російською, литовською, латиською, мовами та івритом, публікувалися в літературних часописах і антологіях Литви, Латвії, Білорусі, Великої Британії, Польщі, Ізраїлю.
Крок 7.
7.1. Знайомимося з віршем "Босо - взутий сніговик " с.111.
7.2. Аналізуємо зміст.
- Як був взутий сніговик, коли - вирушив на прогулянку?
- У якому черевику він вийшов з лісу?
- Що сніговик помітив серед міста?
- Зачитайте, що він купив у крамницях.
- Що не зміг придбати сніговик?
- У якому черевику він повертався додому?
- Яким транспортом сніговик доїхав до лісу?
- Чи могли ці події відбуватися насправді?
- Чи можна назвати цього сніговика диваком? Доведіть словами вірша.
- А що би ви відчули, якби зустріли такого сніговика?
Домашнє завдання.
- Випиши з вірша іменники. Визнач їх число і рід.
Зразок. Черевик - імен., ч.р., одн.
- Напиши, чому вірш має таку назву.
Математика
Закріплення вивченого.
1 крок: Розгорніть зошит і запишіть дату та Дистанційна робота.
2 крок: Розгорніть підручник с. 10 і виконай усно № 1-3.
3 крок: Виконайте письмово № 4. Спробуйте порівняти не обчислюючи. Поясніть.
4 крок: Розв'яжіть і запишіть задачу повністю № 7 за малюнком.
Дом. завдання. 1. Усно виконай перетворення.
2. Розв'яжіть рівняння та запишіть у зошит.
Бажаю натхнення і задоволення результатми своєї праці!
Коментарі
Дописати коментар