Дистанційне навчання 23.03.2021

Я досліджую світ

Тема 7. Тиждень 1. Пригода 1. Аварія. Урок 6. Найстаріше в Україні озеро.  
Що приховує довкілля?

Підручник частина 2, робочий зошит № 2.

Крок 1. Для виконання завдань переходьте  за посиланням:


Уважно опрацюйте матеріал. 

Поділіться своїми знаннями з друзями і рідними. 
Фото зошита надішли мені на Viber.

Математика
Віднімання з двома переходами через розряд (закріплення).

Для тих, хто не відвідує конференцію.

1 крок:  Розгорнути зошит і записати дату.

2 крок: Виконати завдання з підручника с. 60 

1. № 7  (усно).

2. № 9  (письмово)

3 крок: Виконати завдання з підручника с. 61 

3. № 1 вправа 1), 2), 3), 4) (по 2 вирази 1-2)
4. № 3 (розв'язати задачу).
Для всіх. Домашнє завдання. Підручник с.61 № 4 розв'язати  задачу, с.60  
№ будиночок - обчислити вирази.

Інформатика
Алгоритм зі звуком. Упорядкування об'єктів у середовищі Scratch.

Практична діяльність (Слайд 17)

Завдання 1 (під час виконання поданого проєкту можна використовувати відеоінструкцію)

1.     Відкрийте середовище створення програм Scratch

2.     Встановіть тло сцени за зразком (файл тла знаходиться в теці «Файли проєкту» з назвою «Тло»:

3.     Встановіть розмір спрайта «70» і положення як на зображенні вище.

4.     Додайте аудіо файли з теки «Файли для проєкту».

5.     Утворіть продемонстрований алгоритм:

6.     Збережіть проєкт на робочому столі з назвою «3 клас – Завдання 1».

Завдання 2

1.     Створіть новий проєкт у середовищі Scratch у якому рибка (Fish) «плаває» у воді у 5 різних точок сцени. Під час плавання чути хлюпіт бульбашок. Використайте в проєкті стандартне тло «Underwater 1» та звук води (bubbles) й звук океану, що додають відразу зі спрайтом автоматично.

2.     Звір свій результат виконання з відео «Акваріум».

3.     Збережіть проєкт на робочому столі з назвою «3 клас – Завдання 2».



Використовуйте всі шанси, надані життям, і досягайте успіху!


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу