1 крок: Розгорнути зошит і записати дату.
2 крок: Виконати завдання з підручника с. 60
1. № 7 (усно).
3 крок: Виконати завдання з підручника с. 61
Завдання 1 (під час виконання поданого проєкту можна використовувати відеоінструкцію)
1.
Відкрийте
середовище створення програм Scratch
2.
Встановіть
тло сцени за зразком (файл тла знаходиться в теці «Файли проєкту» з назвою
«Тло»:
3.
Встановіть
розмір спрайта «70» і положення як на зображенні вище.
4.
Додайте
аудіо файли з теки «Файли для проєкту».
5.
Утворіть
продемонстрований алгоритм:
6.
Збережіть
проєкт на робочому столі з назвою «3 клас – Завдання 1».
Завдання 2
1.
Створіть
новий проєкт у середовищі Scratch у якому рибка (Fish) «плаває» у воді у 5
різних точок сцени. Під час плавання чути хлюпіт бульбашок. Використайте в
проєкті стандартне тло «Underwater 1» та звук води (bubbles) й звук океану, що
додають відразу зі спрайтом автоматично.
2.
Звір
свій результат виконання з відео «Акваріум».
3.
Збережіть
проєкт на робочому столі з назвою «3 клас – Завдання 2».
Використовуйте всі шанси, надані життям, і досягайте успіху!
Коментарі
Дописати коментар