Дистанційне навчання 29.03.2021

Я досліджую світ

Тема 7. Тиждень 2. Пригода 2. Сучасні кобзарі. Урок 10. Кобзарі завжди сучасні. Що зберігає історичну пам'ять?

Підручник частина 2, робочий зошит № 2.

Крок 1. Для виконання завдань переходьте  за посиланням:


Уважно опрацюйте матеріал. 

Поділіться своїми знаннями з друзями і рідними. 


Математика
Віднімання виду 445 - 217, 676 -394.

Для тих, хто не відвідує конференцію.

1 крок:  Розгорнути зошит і записати дату.

2 крок: Виконати завдання з підручника с. 64 № 1(усно).


3 крок: Виконати завдання з підручника с. 64-65

1. № 2 ( А ) - усно.  

2. № 2 (Б) - письмово.
3. №4 - скласти і обчислити значення виразів. Спочатку перепиши питання, а потім склади вираз.


 Зразок запису! 
На скільки більше учнів вибрали математику, ніж укр. мову та читання?
328
241
187 (учн.)
Для всіх. Домашнє завдання. Підручник с.65 № 5 - розв'язати задачу.
№ будиночок (1 ст.) - обчислити вирази (спочатку запиши вираз у стрічку, а потім розв'яжи письмово).

Українська мова


Службові частини мови. Прийменник

Крок 1. Пригадайте  поняття 
- Самостійні частини мови (їх кількість і назви) 
- Службові частини мови (їх кількість і назви) 

- Порівнюємо поняття самостійних частин мови і службових.
Перегляньте  відеофрагмент Віртуальної школи. Ранок.


Крок 2. Читаємо про  службові слова у підручнику і пояснюємо що зрозуміли. 
 
Крок 3.  Працюємо у друкованому зошиті с. 34 завдання 2.
 
Крок 4. Працюємо. Підручник с.61 Впр. 1.
- Порівнюємо словосполучення і шукаємо відмінність 
- Робимо висновки про роль слів-помічників 
- Відшукуємо прийменник і міркуємо над його назвою (припущення учнів).
-  Записати словосполучення, уставляючи потрібні 
слова-помічники. 
- Пояснити, чому ми використовуємо слова-помічники.

Крок 5. Зв’язуємо слова між собою. 


Висновок: Іменники і дієслова зв’язуються з іншими словами словосполученні реченні за допомогою закінчень і прийменників 
 (читаємо у друкованому зошиті с.35)

Крок 6. Розпізнаємо прийменники і уводимо в речення. Друкований зошит с. 35
Впр. 5

Домашнє завдання   на вибір:  підручник, вправа № 4 (редагуємо),  
друкований зошит, вправа № 3,4, 6 або 7. 

Образотворче мистецтво
Анімалістичний жанр, анімалізм, художники-анімалісти.




 





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу