Розгляньте сюжетну картину “Що може
команда”
Як влаштована робота в групі?
- Як просувається робота? Чому?
- У якій групі дітей вам хотілося б працювати? Чому?
- Що ви порадите кожній групі?
- Які риси допомагають вам і вашим однокласника успішно працювати
в групах?
- Через що найчастіше виникають конфлікти? Як ви їх розв’язуєте?
- Що допомагає знайти найкраще рішення?
- Як гадаєте, що діти робили до цього? А що робитимуть після?
- Чи будь-яка група людей — це команда? Обґрунтуйте свій висновок.
Поділіться спогадами про роботу в групах.
- Які у вас враження від такої роботи?
- Кому більше подобається працювати у групі, а кому — самостійно? Чому?
- Чи завжди все вдається? Як реагувати на невдачу?
-Як підтримувати одне одного?
-Що потрібно робити кожному, щоб спільна робота була успішною?
-Чому кажуть, що одна голова — добре, а дві — краще? А якщо
обговорювати все великими групами?
-Пригадайте з дітьми, що таке команда, чому вміти працювати в команді
важливо і чи всі справи варто виконувати командою.
- Чи може команда складатися з двох учасників?
- Чи завжди легко і потрібно збирати саме велику команду?
- Як команда ухвалює рішення? Чи завжди в команді має бути хтось
головний? Чому?
-Які стосунки мають бути між членами команди? Чи обовʼязково
члени команди —друзі?
-Як добирати в команду учасників?
Як створити нове?
- Розгляньте малюнок. Яке завдання виконують діти в
групах? Як ви це зрозуміли? Що їм для цього потрібно? Які знання?
Які вміння?
-Діти створюють нове чи діють за зразком? Як ви це зрозуміли? Чи може
це бути проєктом? Обґрунтуйте свою думку.
-Які етапи роботи над проєктом ви знаєте? Чи можна прибрати хоча б
один етап? Чому?
- Як гадаєте, як діти презентуватимуть свою роботу? Як
діятиме кожна група?
- Що таке роботи, навіщо вони потрібні, які корисні людям функції вони
можуть виконувати, чи можна зараз обійтися без роботів і чи справді вони
всюди потрібні.
Домашнє завдання : створити модель корисного людям робота та
докладно розповісти про нього.
Коментарі
Дописати коментар