Дистанційне навчання 22.03.2022

Я досліджую світ

Тема 7. Тиждень 1. Урок 1 "Як працює команда. Про що ми дізнаємося протягом місяця?"

Підручник частина 2, робочий зошит № 2.

Крок 1. Виконай  завдання.Підручник с. 

Розгляньте сюжетну картину “Що може команда”

 Як влаштована робота в групі?

 - Як просувається робота? Чому?

- У якій групі дітей вам хотілося б  працювати? Чому? 

- Що ви порадите кожній групі?

 - Які риси допомагають вам і вашим однокласника успішно працювати

 в групах? 

- Через що найчастіше виникають конфлікти? Як ви їх розв’язуєте?

- Що допомагає знайти найкраще рішення?

- Як гадаєте, що діти робили до цього? А що робитимуть після?

 

- Чи будь-яка група людей — це команда? Обґрунтуйте свій висновок.

 

Поділіться спогадами про роботу в групах.

 - Які у вас враження від такої роботи?


 - Кому більше подобається працювати у групі, а кому — самостійно? Чому?


 - Чи завжди все вдається? Як реагувати на невдачу?


 -Як підтримувати одне одного?


 -Що потрібно робити кожному, щоб спільна робота була успішною?


 -Чому кажуть, що одна голова — добре, а дві — краще? А якщо


 обговорювати все великими групами?


 -Пригадайте з дітьми, що таке команда, чому вміти працювати в команді 

важливо і  чи всі справи варто виконувати командою.

 - Чи може команда складатися з двох учасників?


 - Чи завжди легко і потрібно збирати саме велику команду?


 - Як команда ухвалює рішення? Чи завжди в команді має бути хтось


 головний? Чому?


-Які стосунки мають бути між членами команди? Чи обовʼязково


 члени команди —друзі?


-Як добирати в команду учасників?

 

Як створити нове?

 - Розгляньте малюнок. Яке завдання виконують діти в


 групах? Як ви це зрозуміли? Що їм для цього потрібно? Які знання? 


Які вміння?

 

-Діти створюють нове чи діють за зразком? Як ви це  зрозуміли? Чи може


 це бути проєктом? Обґрунтуйте свою думку.

 

-Які етапи роботи над проєктом ви знаєте? Чи можна прибрати хоча б


 один етап? Чому?


- Як гадаєте, як діти презентуватимуть свою роботу? Як


 діятиме кожна група?

 -   Що таке роботи, навіщо вони потрібні, які корисні людям функції вони

 можуть виконувати, чи можна зараз обійтися без роботів і чи справді вони 

всюди потрібні. 

Домашнє завдання : створити модель корисного людям робота та

 докладно розповісти про нього.

Уважно опрацюйте матеріал. 

Поділіться своїми знаннями з друзями і рідними.



Українська мова

https://learningapps.org/4507321

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу