дистанційне навчання 20.03.20
Доброго ранку! Прийшов новий день, і я бажаю вам відчути себе задоволеними!
Математика: с.89-90, № 1-7 виконати у підручнику (надіслати, як і вчора, фотозвіт про виконання № 6,7). І, звісно, щодня повторюємо табличку множення в межах 3.
Любителям логічних задач пропоную практичне завдання c.90 №8.
Українська мова: попрацюємо з підручником с.39
1. Познайомтесь із правилом. Спробуйте його запам'ятати.
2. У робочому зошит і виконайте завдання.
2.1. Познач корінь у спільнокореневих словах.
Горобина, город, гори, городина, городні.
2.2. Знайди в тексті спільнокореневі слова. Познач корінь.
Ранньої весни в лісі з'явилося джерельце.
Весело задзюрчала джерельна водичка.
2.3. Добери і запиши спільнокореневі слова.
Клен, …..
Сад, …..
ЯДС: Винаходи людства та їхній вплив на життєдіяльність людини.
Винаходи відіграють величезну роль у житті людства. Вони дають людям затишок, захищеність, допомагають здійснювати мрії та бажання.
1. З якими твердженнями ти погоджуєшся? Обґрунтуй свій вибір.
- Винахідник має думати лише про технічну досконалість свого витвору.
- Винахідниками не народжуються - ними стають.
- Для винахідника важливі суто професійні якості.
- Винахідник має працювати не лише для себе, а й для інших людей.
2. Придивися до об'єктів навколо себе та назви винаходи, які, на твою думку, змінили життя людей. Поясни, як саме.
4.Перейди за посиланням переглянь відео про вплив людини на довкілля.
5. Переглянь відео «10 винаходів українців, які змінили світ»
7.Підготуйте інформаційно-творчий проект про винахідників та їхні відомі винаходи. (фотозвіт).
Коментарі
Дописати коментар