Дистанційне навчання 21.04.2020


Розпочинається новий робочий тиждень. Сподіваюсь, що Ви гарно відпочили і без зайвих труднощів впораєтесь зі всіма завданнями тижня! 

Я досліджую світ: мовно - літературна галузь
  Ви познайомилися?! 
   Леся Воронина «Слон  Ґудзик і вогняна квітка» с.136.... Хрестоматія 1,2 кл. Якщо у вас немає хрестоматії, то перейдіть за посиланням і читайте текст з екрану,  не завантажуючи його.
              https://www.slideshare.net/ssuserd5398a/12-70203810
   
 1.Пошук у тексті спільнокореневих слів та форм того самого слова. 

    Наприклад:   Малина, малинка, малиновий -  це спільнокореневі слова. Малина, малини, малині, малиною  -  це форми слова. 
     У цих словах корінь однаковий, а змінюється закінчення.  

 2. У прочитаному тексті (с. 137) знайдіть спільнокореневі слова до слова слон, а також форми цього слова.
    Запишіть знайдені слова та форми слова. Визначте закінчення та основу, а також корінь. 
   
3.  Створення власного висловлення: «Мандрівка в часі».  
   - Якби слон Ґудзик запропонував вам зараз мандрівку в часі, то в якій порі року ви б зараз хотіли опинитися? Влітку? Восени? Взимку? Чому? - Розкажіть про улюблену пору року (3 – 4 речення запишіть).

4. Пошук в тексті форм слова, визначення основи та закінчення, кореня слова
                            Каштан                                  Каштановий

       Слова-назва предметів
         Слова-назва ознаки                         предметів







   
 Знайдіть у тексті на с. 138 слова-назви предметів  (усі форми слова до слова каштан)  та випишіть їх в перший стовпчик  таблиці.
(Можна записати в зошит  в два стовпчики).
- У другий стовпчик таблиці випишіть усі форми слова каштановий.
-    Визначте основу та закінчення в слові-назві ознаки. Визначте корінь слова.

(Форми слова  -  в словах змінюються тільки закінчення).


ВАЖЛИВО! Фото  виконаного завдання прошу надіслати мені  в Viber



Математика

- Сьогоді пропоную наш урок розпочати з проходження тесту. Результати тесту Ви отримаєте по завершенню роботи автоматично.



1 крок: розгорни зошит, запиши дату й Дистанційна робота.

  --  Сьогодні ми продовжуємо розвꞌязувати задачі на кратне порівнянням чисел. Будь уважним!!!
- Пригадай, якою дією можна дізнатися на скільки одне число більше (менше) за інше?

    (Нагадую! Щоб дізнатися на скільки одне число більше (менше) за інше треба виконати дію віднімання. Від більшого числа відняти менше число).

- Пригадай, якою дією можна дізнатися у скільки разів одне число більше (менше) за інше?  

     (Нагадую! Щоб дізнатися у скільки разів одне число більше (менше) за інше треба виконати дію діленняБільше число поділити на менше число.

УВАГА!!! Правила слід повторювати с. 105-106.


  2 крок: закріплюємо вивчене, виконай с. 114.завдання 1 усно.

  3 крок: Задачі, що містять питання " У скільки разів більше (менше) " - це задачі на кратне порівняння  ( : )
       
          Задачі, що містять питання " На скільки разів більше (менше) " - це задачі на різницеве порівняння  ( - )     

4 крок:  Розглянь і розвꞌяжи усно задачі 2 с.114.
5 крок:  Назви вид кожної задачі.
Перевір себе:  1- задача на знаходження суми;
                          2 - задача на різницеве порівняння;
                          3 - задача на кратне порівняння.
 6 крок:  Розглянь і розвꞌяжи задачі завдання 3. Розвꞌяжи письмово.

Увага!!!  Скласти потрібно лише задачі 1 жовтого прямокутника. Зверни увагу - це будуть дві окремих задачі. Не забудь у скороченій умові після питання у ? разів...,     на ?... вказати   слова більше чи менше
Відповідь має бути повною.

7 крок: Ще раз  повтори правила "Щоб дізнатися у скільки разів одне число більше (менше) за інше треба виконати дію діленняБільше число поділити на менше число".
          "Щоб дізнатися на скільки одне число більше (менше) за інше треба виконати дію віднімання. Від більшого числа відняти менше число"



ВАЖЛИВО! Фото  виконаного завдання прошу надіслати мені  в Viber


Я досліджую світ 


Урок 29 ( 1). " З чого починаються мандрівки?" 

Підручник с. 82, зошит с. 44 


Для виконання завдань ви маєте перейти за посиланням:


https://svitdovkola.org/2/lessons/29.1


ВАЖЛИВО! Фото  виконаного завдання прошу надіслати мені  в Viber



Увага!!! Оголошується конкурс на зразковий зошит. Найкращі роботи з математики та української мови  протягом тижня будуть розміщені на інтерактивній дошці нашого блогу.


Бажаю успіху!















Коментарі

Популярні дописи з цього блогу