Дистанційне навчання 14.04.2020


Доброго дня усім.

Починаємо працювати?!


Я досліджую світ


Урок 28 (4-5). "Що може рухатися?"


Вам пропонують вибрати 10 завдань. Оберіть і виконайте стільки, скільки зможете, не обов`язково усі. Але не забудьте надіслати фото виконаних завдань.

6, 13,16 завдання (в зошиті для інформатики) не виконуйте.

А от 15 завдання містить дуже корисну вправу з годинником на картці. Якщо не можете її роздрукувати, намалюйте годинники.

Для виконання завдань ви маєте перейти за посиланням:


Якщо вам тема уроку сподобалась і ви хочете подивитися відео урок , можете подивитися. Його показували на Центральному каналі ТВ 3 квітня.




Українська мова

Урок  списування. 

Сьогодні ми потренуємося красиво й правильно списувати текст. 
Приготуйте робочий зошит. Запишіть дату, дистанційна робота.
Прочитайте уважно текст.
Квіти

На лузі багато квітів. Ось рожевіє конюшина. Вуглинками у траві горить гвоздика. Повернули біляві личка до сонечка ромашки. Небом дивляться із трави сині дзвіночки. Край доріжки біліє деревій. Ніби райдуга на землі! Милуйся, але не рви. Це краса землі.



1 крок: Спишіть охайно й правильно. Не забувайте правила переносу.

2 крокВ тексті підкресліть слова - назви квітів. Підказка! Їх там 5. (Будь     допитливим, якщо не знаєте який вигляд мають деякі квіти, знайди їх картинки  в інтернеті)

(Якщо вам незручно списувати з комп`ютера, знайдіть свій текст на 35 - 40 слів.)

3 крок: Обведи кружечком слова - помічники (прийменники). 


     ВАЖЛИВО! Фото  виконаного завдання прошу надіслати мені  в Viber



Математика

      1 крок: розгорни зошит, запиши дату й Дистанційна робота.

  --  Сьогодні вивчаємо таблицю множення числа 6.

        2 крок: с.111 завдання 1, 2 усно.

        3 крок:  Виконай с.112 завдання 4 усно.
       
   4 крок: Перевір себе!  Не переходь до наступного слайду, не розвꞌязавши попередній! Розгляньте СЛАЙДИ 1-56 переходь за посиланням:
                                         https://docs.google.com/presentation/d/1nXuTYMjaMmQ8s49Qg32ANqof2g_Op-_1/edit#slide=id.p1
        
     5 крок: Розвꞌяжи задачу 7 та завдання 8 с.112 (запиши повністю).

ВАЖЛИВО! Фото  виконаного завдання прошу надіслати мені  в Viber


       6 крок: Завдання для розумників.

Текстова задача, яку задають в початковій школі  Гонконгу (Китай)

         Завдання: визначити номер місця для паркування, яке зайняла машина.
Це завдання пропонується першокласникам в китайській початковій школі. Відповісти потрібно за 20 секунд.
Тестова задача, яку задають в початковій школі Гонконгу



Успіхів! Зустрінемось завтра!

















Коментарі

Популярні дописи з цього блогу