Дистанційне навчання 30.04.2020
Я досліджую світ
Урок 30 (2 - 3) " Що непідвладне часові?" Підручник с. 89 - 90, зошит с . 48.
Для роботи переходьте за посиланням:
ВАЖЛИВО! Фото і запис на диктофон виконаного завдання прошу надіслати мені в Viber.
Випий води і відпочинь 10-15 хвилин
Математика
- Сьогодні Ви маєте змогу перевірити чи навчилися визначати час за годинником. Спробуйте виконати роботу самостійно без допомоги дорослих. Бажаю успіху!
- Сьогодні Ви маєте змогу перевірити чи навчилися визначати час за годинником. Спробуйте виконати роботу самостійно без допомоги дорослих. Бажаю успіху!
Випий води і відпочинь 10-15 хвилин
Я досліджую світ: природнича галузь
Прості спостереження. Взаємозв'язок людини і природи.
- Повтори раніше вивчене і зароби це один мільйон
- Повтори раніше вивчене і зароби це один мільйон
1. Бесіда про природу.
- Що таке природа?
- Чи все те, що оточує нас, належить до природи ?
- Подивіться на будинки, споруди, на все те, що зроблене руками людини. Чи належить це до природи?
2. Складання «асоціативного куща»
Ми живемо у чарівному та прекрасному світі. Цей світ сповнений краси, світла, любові. Кожна істота займає у ньому своє місце є унікальною і неповторною.
Що сховано у слові «природа»?
3. Розшифруй слова. Що є
спільного між цими словами?
Розглянь
малюнки. Поясни, як пов’язані між собою об’єкти навколишнього світу.
- Чи
можуть вони існувати
один без одного.
- Діти, рослини, тварини, гори,
океани, люди – все це єдиний світ. Все, що нас
оточує називається природою.
- - Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся більше про взаємозв’язок між природою
та людиною
- Давайте згадаємо,
яке значення має природа для життя.
4. Перегляд відео
5. Робота з текстом
В
природі все взаємопов’язане; рослини, тварини не можуть жити без неживої
природи та одне без одного.
Людина, як і всі живі організми не
може існувати без природи.
Людина
живе в оточенні тіл природи. Рослини дають їй продукти харчування, корм для
свійських тварин, сировину для промисловості, речовини для виготовлення ліків
тощо.
Тварини забезпечують людину цінними
продуктами харчування. Вони є зручним видом транспорту у важкодоступних місцях
земної поверхні (гори, пустелі) і в сільській місцевості.
Хутро, шкіра та вовна деяких тварин забезпечують людину теплим одягом.
— Ми відповідальні перед
природою. Життя рослин і тварин — у наших руках. Гармонія живої і неживої
природи — наше завдання.
— Завдання людини —
використовуючи знання про природу, допомагати їй. Зберігати нашу природу. Адже
ми маємо бути вдячними Землі за те, що вона нас прихистила, виростила і дарує
нам свої дари.
6. Прочитай текст.
Земля не рабиня наша, а
мати. Сонце — не вітчим наш, а рідний батько.
Ліси — наші брати, а Ріки
— сестри. Дощі, Вітри, Сніги мусять бути добрими гостями. А ми на нашій планеті
— не тимчасові мешканці, а мудрі господарі. Наш обов'язок — зберегти на Землі
повітря — чистим, водойми — незабрудненими, ґрунти — родючими, рослини —
зеленими, тварин — живими.
Із ким порівнюються Земля,
Сонце, Ліси, Ріки? Чому?
До чого у тексті закликають
людей?
7. «Збери» прислів’я. Прочитай і поясни його
зміст
—
Від чого залежить життя людини?
—
Як і для чого людина вивчає природу?
—
Що природа дає людині?
—
Чи варто людям замислитися про те, як уберегти природу?
—
Що потрібно робити людині для того, щоб зберегти природу?
ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені в Viber
Дякую за співпрацю. Гарних травневих вихідних!!!
У ці дні пропоную здійснити подорож у минуле і подивитися цікавий та повчальний фільм
"Сказка о потеряном времени"
https://www.youtube.com/watch?v=rmyF-XTrHeU
У ці дні пропоную здійснити подорож у минуле і подивитися цікавий та повчальний фільм
"Сказка о потеряном времени"
https://www.youtube.com/watch?v=rmyF-XTrHeU
Коментарі
Дописати коментар