Дистанційне навчання 27.04.2020
Я досліджую світ
Урок 29 (6 -7). "Віртуальна мандрівка музеями України під відкритим небом". Підручник с. 86.
У нас немає зошитів з інформатики, тому ці завдання пропускайте.
А тепер переходьте за посиланням :
ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені в Viber
Українська мова
Урок 139. Поняття про речення. Підручник с. 70.
Для роботи я вам пропоную відео урок. Дивіться уважно. Коли у вас просять виконати завдання, зупиняйте відео, виконуйте й знову запускайте відео.
ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені в Viber
Математика
1 крок: розгорни зошит, запиши дату й Дистанційна робота.
2 крок: Пояснити словосполучення:
Пунктуальна людина
- Як це словосполучення, на твою думку, може стосуватися даного уроку?
3 крок: Бліц – турнір.
- Розв'язати приклади відповіді запиши у зошит. Із букв збери слово.
* Зменшити число 76 на 4 - О
* Збільшити 18 на 12 - Д
* Знайти добуток чисел 5 і 8 - Г
* На скільки 70 більше за 7? - И
* Перший множник 3, другий - 7, знайти добуток - Н
* У скільки разів 50 більше за 10? - К
* Назвати число у якому 5 дес. , а одиниць на 3 менше - И
* Знайти частку чисел 16 і 4 - Н
(Слово г о д и н н и к) Зверни увагу на написання слова!!!
-- Сьогодні ми працюємо над темою "Годинник. Задачі на обчислення часу в межах доби".
4 крок: Дай відповіді на запитання.
-- Сьогодні ми працюємо над темою "Годинник. Задачі на обчислення часу в межах доби".
4 крок: Дай відповіді на запитання.
- Що таке годинник? (пристрій для вимірювання часу)
- Навіщо людям необхідно користуватись годинником?
- Які знаєте види годинників?
Ілюстрації різних видів годинників ми розглядали на попередньому уроці.
- Які часові відрізки вам відомі?
5 крок: Розташувати одиниці вимірювання часу від найбільшої до найменшої.
(Година, доба, століття, місяць, рік, тиждень,секунда, хвилина)
3 роки = … міс.
2 год.= … хв.
4 доби = … год.
8 крок: Визначення часу за годинником.
Розгорни підручник на с. 116 і виконай завдання 1 усно
завдання 2 письмово
9 крок: Виконання завдання виконай завдання 3 усно за ілюстрацією.
10 крок: Робота над задачами (запиши розвꞌязок)
Зразок: 10 год 30 хв + 20 хв = 10 год 50 хв
А) Хлопчик почав читати книжку о 11 год 20 хв і прочитав її за 40 хв.
О котрій годині він закінчив читати книжку?
Б) Кінофільм почався 17 год, а закінчився о 18 год. 35 хв. Скільки часу тривав
кінофільм?
11 крок: Поясніть вислови:
- у мене немає часу;
- повільно тече час;
- загублений час;
- час зупинився.
У зошиті по закінченню роботи намалюй свій настрій 😏😂
ВАЖЛИВО! Фото виконаного завдання прошу надіслати мені в Viber
До побачення!
Коментарі
Дописати коментар