Дистанційне навчання 27.04.2020



Я досліджую світ


Урок 29 (6 -7). "Віртуальна мандрівка музеями України під відкритим небом". Підручник с. 86.


У нас немає зошитів з інформатики, тому ці завдання пропускайте. 

А тепер переходьте за посиланням :

ВАЖЛИВО! Фото  виконаного завдання прошу надіслати мені  в Viber


Українська мова


Урок 139. Поняття про речення. Підручник с. 70. 


       Для роботи я вам пропоную відео урок. Дивіться уважно. Коли у вас просять виконати завдання, зупиняйте відео, виконуйте й знову запускайте відео.






ВАЖЛИВО! Фото  виконаного завдання прошу надіслати мені  в Viber


Математика

    1 крок: розгорни зошит, запиши дату й Дистанційна робота.

    2 крок: Пояснити словосполучення:
                                        Пунктуальна людина
   - Як це словосполучення, на твою думку, може стосуватися даного уроку?
    3 крок: Бліц – турнір.
    - Розв'язати приклади відповіді запиши у зошит.  Із букв збери слово.
     * Зменшити число 76 на 4 - О
    * Збільшити 18 на 12 - Д
    * Знайти добуток чисел 5 і 8 - Г
    * На скільки 70 більше за 7? - И
    * Перший множник 3, другий - 7, знайти добуток - Н
    * У скільки разів 50 більше за 10? - К
    * Назвати число у якому 5 дес. , а одиниць на 3 менше - И
    * Знайти частку чисел 16 і 4 - Н
     (Слово г о д и н н и к) Зверни увагу на написання слова!!!

 --  Сьогодні ми працюємо над темою "Годинник. Задачі на обчислення часу в межах доби".

   4 крок: Дай відповіді на запитання.
   - Що таке годинник? (пристрій для вимірювання часу)
   - Навіщо людям необхідно користуватись годинником?
   - Які знаєте види годинників?
  Ілюстрації різних видів годинників  ми розглядали на попередньому уроці.
  - Які часові відрізки вам відомі? 
  5 крок:  Розташувати одиниці вимірювання часу від найбільшої до найменшої.
(Година, доба, століття, місяць, рік, тиждень,секунда, хвилина)

  6 крок:

7 крок:  Переведення одиниць часу (письмово)
3 роки = … міс.
2 год.= … хв.
4 доби = … год.
8 крок:  Визначення часу за годинником.
Розгорни підручник на с. 116 і виконай завдання 1 усно
                                                                 завдання 2 письмово
9 крок: Виконання завдання виконай завдання 3 усно за ілюстрацією.
10 крок: Робота над задачами (запиши розвꞌязок)

Зразок: 10 год 30 хв + 20 хв = 10 год 50 хв

Нагадую, що після скорочень год і хв крапка не ставиться!
А) Хлопчик почав читати книжку о 11 год 20 хв і прочитав її за 40 хв.
О котрій годині він закінчив читати книжку?
Б) Кінофільм почався 17 год, а закінчився о 18 год. 35 хв. Скільки часу тривав
кінофільм?
11 крок: Поясніть вислови:
у мене немає часу;
повільно тече час;
загублений час;
час зупинився.




У зошиті по закінченню роботи намалюй свій настрій   😏😂

ВАЖЛИВО! Фото  виконаного завдання прошу надіслати мені  в Viber



До побачення!








Коментарі

Популярні дописи з цього блогу