Дистанційне навчання 24.04.2020


Доброго ранку! Я знову готова працювати. А Ви?

Я досліджую світ

Урок 29 (4 - 5). "Як можна подорожувати, не виходячи з дому?" Підручник с. 85, зошит с. 46.


Для виконання 4 завдання підручника попроси допомоги у дорослих.
В 5 завданні уроку представлено онлайн - музей. Для його перегляду краще скористатися комп`ютером. У спливаючому вікні натисніть "дозволити".

Для виконання завдань уроку - посилання:



Українська мова

Урок розвитку звꞌязного мовлення.

  v Хто намальований на малюнку?
    Що робить мурашка?
         З чого він змайстрував собі човника?
         Чому за нього переживають інші мурахи?

  v   Продовж розповідь за даним початком та малюнком.

Після дощу в ліс зявився глибокий струмок та перекрив мурашці дорогу додому…

 

Увага! Нагадую, що будь - який текст складається з 3 частин: зачин, основна частина, кінцівка. Не забувай кожну частину писати з абзацу.


ВАЖЛИВО! Фото  виконаного завдання прошу надіслати мені  в Viber



Фінансова грамотність

Тема "Споживач - "король" ринку".

 Пригадай, про що йшла мова на минулих уроках   (переглянь зошит).

 Попрацюй у зошиті з фінансової грамотності с. 31-34

Я досліджую світ: технологічна галузь

Тема. Макетування

-        Сьогодні я пропоную вам виготовити вітрячка.Спершу перегляньте діафільм "В їжаковім вітряку"





         Вітряк – це млин, що використовує силу вітру як джерело енергії щоб молотити зерно. Один кілограм зерна на борошно жорнами вручну могли змолотити за 1-2 години, в той час, коли млин молотив мішок зерна за чверть часу.
     Будували вітряки в Україні обабіч дороги, у полі, чи на пагорбах за селом, поодинці, або й навіть групами, інколи до кількох десятків разом. Вітряки відігравали важливу роль у забудові сільських поселень, формували краєвид українського села. Вони були місцем, де збиралася сільська громада для обговорення різних питань та  молодь, яка водила веснянки, влаштовувала різні забави. Вони створювали особливий колорит українських сіл, доріг. Їх оспівували у піснях, описували у віршах, легендах та оповіданнях.
     А зараз давайте пригадаємо правила роботи з ножицями і клеєм.


Алгоритм дій


Якщо тобі  важко, то можливо допоможе відео.




ВАЖЛИВО! Фото  виконаного завдання прошу надіслати мені  в Viber


Ось і закінчився ще один тиждень навчання. Сподіваюсь,  що Ви дізналися багато нового і цікавого. До зустрічі 27 квітня.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу