Дистанційне навчання 06.04.2020
Велике прохання!
Мої дорогі дітки! Я розумію, що вам хочеться, щоб мама була більше часу поряд із вами, щоб усі завдання ви виконували разом. АЛЕ!!! У мами є свої хатні обов`язки, мама теж на карантині (а деякі й на роботі)! Мама теж має право на відпочинок!
Покажіть, що ви вже дорослі і розумні, що ви можете потурбуватися про маму!
Наберіться терпіння, спробуйте працювати самостійно, звертайтеся тільки по незначну допомогу! Уявіть, що ми з вами в класі. Тільки ви замість мого голосу читаєте мої слова. Усе не так вже й складно. Пробуємо, помиляємося, але знову пробуємо. Не здавайтеся!!!
Я вірю, той хто маму любить, прислухається до поради.
Я досліджую світ
Уроки 3-4 "Які винаходи допомагають людям з інвалідністю?"
ВАЖЛИВО! якщо хочеш поділитися враженнями від вивченого пиши мені в Viber.
Українська мова
- Сьогодні ми поговоримо про уживання слів - назв дій у поетичних творах. Згадаємо про пряме і переносне значення слів, а, також, про такий художній засіб як порівняння.
Підручник с. 63-64.
1 крок: вправа 1
Спробуйте порівняти вірш Т.Шевченка "Встала весна" (с.63) з віршем Л.Українки "Вже сонечко в море сіда..." (с.47), що в них спільне і чим відрізняються. Для цього накресліть табличку:
Підручник с. 63-64.
1 крок: вправа 1
Спробуйте порівняти вірш Т.Шевченка "Встала весна" (с.63) з віршем Л.Українки "Вже сонечко в море сіда..." (с.47), що в них спільне і чим відрізняються. Для цього накресліть табличку:
Порівняльна таблиця
«Встала весна»
(відмінне)
|
Спільне
|
«Вже сонечко в море сіда....» (відмінне)
|
прослухайте вірш за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=-U5PT9I9McA
3 крок: Прочитай вірш самостійно та зꞌясуй значення незрозумілих слів.
4 крок: Увага! Поет порівнює країну Україну з людиною, тому у вірші предмети природи виконують дії, які притамані лише людині. Згадай, ці слова вживаються в переносному значенні.Виконай письмово завдання (2 крапка) після вірша.
Зразок: Край палає, ...
Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
Математика.
1 крок: розгорни зошит, запиши дату й Дистанційна робота.
-- Сьогодні ми повторюємо таблицю ділення на 5.
Щоб згадати, виконай завдання
2 крок: с.107-108 завдання 5, 6 усно.
3 крок: Проаналізуй с.107 завдання 2.
6 крок: Закріплюємо вивчене. Перевір швидкість обчислювальних навичок, переходь за посиланням:
https://formula.co.ua/uk/game/1.html
4 крок: Розвꞌяжи задачі с.108 завдання 8 (запиши лише розвꞌ язання та відповідь)
5 крок: с.108 задача 9 (запиши повністю)
https://formula.co.ua/uk/game/1.html
Коментарі
Дописати коментар