Дистанційне навчання 06.04.2020


Велике прохання!

    Мої дорогі дітки! Я розумію, що вам хочеться, щоб мама була більше часу поряд із вами, щоб усі завдання ви виконували разом. АЛЕ!!! У мами є свої хатні обов`язки, мама теж на карантині (а деякі й на роботі)! Мама теж має право на відпочинок! 
     Покажіть, що ви вже дорослі і розумні, що ви можете потурбуватися про маму!
  Наберіться терпіння, спробуйте працювати самостійно, звертайтеся тільки по  незначну допомогу! Уявіть, що ми з вами в класі. Тільки ви замість мого голосу читаєте мої слова. Усе не так вже й складно. Пробуємо, помиляємося, але знову пробуємо. Не здавайтеся!!!
     Я вірю, той хто маму любить, прислухається до поради. 

   
 Я досліджую світ

   Уроки 3-4 "Які винаходи допомагають людям з інвалідністю?"

   Для виконання завдання перейдіть на посилання:     

 ВАЖЛИВО!  якщо хочеш поділитися враженнями від вивченого пиши мені  в Viber. 



  Українська мова

  - Сьогодні ми поговоримо про уживання слів - назв дій у поетичних творах. Згадаємо про пряме і переносне значення слів, а, також,  про такий художній засіб як порівняння.
Підручник с. 63-64.
1 крок: вправа 1
  Спробуйте  порівняти вірш Т.Шевченка "Встала весна" (с.63) з віршем Л.Українки "Вже сонечко в море сіда..." (с.47), що в них спільне і чим відрізняються. Для цього накресліть табличку: 

Порівняльна таблиця

«Встала весна»
(відмінне)
Спільне
«Вже сонечко в море сіда....» (відмінне)








  2 крок: Познайомся з віршем Тараса Шевченка "Світає...." (с.64)
  прослухайте вірш за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=-U5PT9I9McA

 3 крок: Прочитай вірш самостійно та зꞌясуй значення незрозумілих слів.

 4 крок:  Увага! Поет порівнює  країну Україну з людиною, тому у вірші предмети  природи  виконують дії, які притамані  лише людині. Згадай, ці слова вживаються в переносному значенні.Виконай письмово завдання (2 крапка) після вірша.

Зразок: Край палає, ...

  5 крок: Виконай письмово завдання (3 крапка) після вірша.

Відпочиваємо (5-10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.



Математика. 


  1 крок: розгорни зошит, запиши дату й Дистанційна робота.

  --  Сьогодні ми повторюємо таблицю ділення на 5.
Щоб згадати, виконай  завдання 
2 крок: с.107-108 завдання 5, 6 усно.

3 крок:  Проаналізуй с.107 завдання 2.


4 крок: Розвꞌяжи задачі с.108 завдання 8 (запиши лише розвꞌ язання та відповідь)

5 крок:  с.108 задача 9 (запиши повністю)

6 крок:  Закріплюємо вивчене. Перевір швидкість обчислювальних навичок, переходь за посиланням: 

https://formula.co.ua/uk/game/1.html


Бажаю успіху! До зустрічі!








Коментарі

Популярні дописи з цього блогу