Дистанційне навчання 28.04.2021

Я досліджую світ

Тема 8. Тиждень 1. Пригода 1. Диво - зернятко. Урок 8-9. Як працюють синоптики. Що таке погода? 

Підручник частина 2, робочий зошит № 2.

Крок 1. Для виконання завдань переходьте  за посиланнями:



Уважно опрацюйте матеріал. 

Поділіться своїми знаннями з друзями і рідними.

Математика

Ділення суми на число.


Крок 1.  Розгорнути зошит і записати дату.

Для тих, хто не відвідує конференцію.

Крок 2. Сьогодні ми знайомимося з прикладами ділення суми на число і продовжуємо працювати над задачами на спільну роботу.

Крок 3. Виконай завдання підручника с. 81

1.№ 1 - розглянь схему  і розвяжи вирази.
2.№ 3 - розглянь як по-різному можна обчислити вирази..
3. № 4 - опрацюй.

Крок 4. Обчисли вирази. Виконай дії за зразком.

48 : 2 =                   38 : 2 =                                                                                   
66 : 3 =                   57 : 3 =                                   
84 : 4 =                   78 : 6 =

Крок 6. Розвяжи задачі.

  





- Що спільного і чим відрізняються задачі?

Для всіх. Домашнє завдання. 

1. Розвяжи задачу. 

       Гончар може виготовити 12 глечиків за 3 години, а його учень – за 6 годин. Скільки глечиків можуть виготовити майстер і учень за 2 години, працюючи разом?

2. Обчисли вирази.

56 : 2 =                  650 - 16 • 3  =                                   
96 : 8 =                  180 + 100 : 4 =                     
78 : 6 =                  24 • 3 + 240 =            
84 : 2 =                  600 - 440 : 10 : 2 =   

Українська мова

Види речень за метою висловлювання.

 

Крок 1. "Входження в картину" 



 

- Що відбувається? Як ви це зрозуміли? 

- Де відбуваються ці події? Як ви це зрозуміли? 

- Коли відбуваються ці події? Як ви це зрозуміли? 

- Що ви відчуваєте, коли дивитися на цю картину? 

- Що вас дивує на цій картині? 

- А якщо б на цій картині були ви? Де б ви були? 


Крок 2.  Робота зі словом: годинник. 

- З’ясовуємо лексичне значення. 

- Добираємо спільнокореневі слова. 

- Що ти про цей предмет (іменник) можеш сказати? 



Крок 3.  Досліджуємо мовлення.  


- Прочитай речення. 

- У якому з них розповідається про щось? 

- У якому запитується? 

- Яке речення спонукає до дії? 

- Які це речення за метою висловлювання? 

- Перебудуй речення: перше — у спонукання до дії, друге — у розповідь, третє — у запитання. Запиши речення.  


Крок 4.  Сьогодні ми згадаємо про види речень за метою висловлювання. Казка. «Аліса у дивокраї» (За Льюїсом Керролом). 


- Розкажи про речення за метою висловлювання за схемою.

- Наведи свої приклади. 


- Допоможи Алісі з’єднати назву виду речення за метою висловлювання і мету висловлювання.



Крок 5. Працюємо у друкованому зошиті с. 47 вправа 1.

- Прочитай речення. 

- Які вони за метою висловлювання? 

- Судження — це думка, що виражається розповідними реченнями і є істиною або хибною. 

- Розглянь малюнок і скажи, які судження є істинними (хибними). 


 Крок 6. Працюємо за підручником с.85 вправа 3.  

- Чи дивився/дивилась ти коли-небудь репортажі в новинах? Про що були ці репортажі?  

- Чим вони тебе зацікавили? 


Крок 7Досліджуємо медіа.

 

Перегляньте ролик «Як народилася одна з найвідоміших книг світу - "Аліса в Країні див"» 


https://www.youtube.com/watch?v=8mrmiKRg904

 
Зверніть увагу!  


Домашнє завдання. 
1. Прочитай текст. 
2. Працюємо за підручником с. 88 підручника крапка 3 після тексту. 
- Випиши з тексту 3 речення: розповідне, питальне і спонукальне. 
- Перебудуй їх, запиши  і з’ясуй, що змінилося. 


         ДО ЗУСТРІЧІ!!!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу