Дистанційне навчання 28.04.2021
Я досліджую світ
Тема 8. Тиждень 1. Пригода 1. Диво - зернятко. Урок 8-9. Як працюють синоптики. Що таке погода?
Підручник частина 2, робочий зошит № 2.
Крок 1. Для виконання завдань переходьте за посиланнями:
Уважно опрацюйте матеріал.
Поділіться своїми знаннями з друзями і рідними.
Математика
Ділення суми на число.
Крок 1. Розгорнути зошит і записати дату.
Для тих, хто не відвідує конференцію.
Крок 2. Сьогодні ми знайомимося з прикладами ділення суми на число і продовжуємо працювати над задачами на спільну роботу.
Крок 3. Виконай завдання підручника с. 81
1.№ 1 - розглянь схему і розв’яжи вирази.
2.№ 3 - розглянь як по-різному можна обчислити вирази..
3. № 4 - опрацюй.
48 : 2 = 38 : 2 =
66 : 3 = 57 : 3 =
84 : 4 = 78 : 6 =
Крок 6. Розв’яжи задачі.
1. Розв’яжи задачу.
Гончар може виготовити 12 глечиків за 3 години, а його учень – за 6 годин. Скільки глечиків можуть виготовити майстер і учень за 2 години, працюючи разом?
2. Обчисли вирази.
56 : 2 = 650 - 16 • 3 =
96 : 8 = 180 + 100 : 4 =
78 : 6 = 24 • 3 + 240 =
84 : 2 = 600 - 440 : 10 : 2 =
Українська мова
Види речень за метою висловлювання.
Крок 1. "Входження в картину"
- Що відбувається? Як ви це зрозуміли?
- Де відбуваються ці події? Як ви це зрозуміли?
- Коли відбуваються ці події? Як ви це зрозуміли?
- Що ви відчуваєте, коли дивитися на цю картину?
- Що вас дивує на цій картині?
- А якщо б на цій картині були ви? Де б ви були?
Крок 2. Робота зі словом: годинник.
- З’ясовуємо лексичне значення.
- Добираємо спільнокореневі слова.
- Що ти про цей предмет (іменник) можеш сказати?
Крок 3. Досліджуємо мовлення.
- У якому з них розповідається про щось?
- У якому запитується?
- Яке речення спонукає до дії?
- Які це речення за метою висловлювання?
- Перебудуй речення: перше — у спонукання до дії, друге — у розповідь, третє — у запитання. Запиши речення.
Крок 4. Сьогодні ми згадаємо про види речень за метою висловлювання. Казка. «Аліса у дивокраї» (За Льюїсом Керролом).
- Розкажи про речення за метою висловлювання за схемою.
- Наведи свої приклади.
- Допоможи Алісі з’єднати назву виду речення за метою висловлювання і мету висловлювання.
Крок 5. Працюємо у друкованому зошиті с. 47 вправа 1.
- Прочитай речення.
- Які вони за метою висловлювання?
- Судження — це думка, що виражається розповідними реченнями і є істиною або хибною.
- Розглянь малюнок і скажи, які судження є істинними (хибними).
Крок 6. Працюємо за підручником с.85 вправа 3.
- Чи дивився/дивилась ти коли-небудь репортажі в новинах? Про що були ці репортажі?
- Чим вони тебе зацікавили?
Крок 7. Досліджуємо медіа.
Перегляньте ролик «Як народилася одна з найвідоміших книг світу - "Аліса в Країні див"»
https://www.youtube.com/watch?v=8mrmiKRg904
Зверніть увагу!
Домашнє завдання.
1. Прочитай текст.
2. Працюємо за підручником с. 88 підручника крапка 3 після тексту.
- Випиши з тексту 3 речення: розповідне, питальне і спонукальне.
- Перебудуй їх, запиши і з’ясуй, що змінилося.
ДО ЗУСТРІЧІ!!!
Коментарі
Дописати коментар