Дистанційне навчання 13.04.2021

 
Я досліджую світ
Тема 7. Тиждень 3. Пригода 3. Весняні радощі. Урок 21. Рослина - хижак. Кому відомі деякі можливості об’єктів?

Підручник частина 2, робочий зошит № 2.

Крок 1. Для виконання завдань переходьте  за посиланням:


Уважно опрацюйте матеріал. 

Поділіться своїми знаннями з друзями і рідними.


Математика
Множення і ділення круглих чисел. 

Крок 1.  Розгорнути зошит і записати дату.


Крок 2. Виконати завдання з підручника с. 72 

1. № 4 (1,3,4 стовпчик) - обчисли вирази.

2. № 7 - виконай перетворення.
3. № 10 - розв'язати задачу, склавши приклади. 

                

Для всіх. Домашнє завдання. Підручник с. 72
1. № 4 (2,5 стовпчик) - обчисли вирази.
Підручник с. 73

1. № 8 - розв'язати задачу (з умовою)

2. № 9 - обчисли приклади письмово (записуй приклади в стовпчик).

Інформатика
Використання логічних висловлень з "не", "і", "або".

                          Практична діяльність (Слайд28)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил без­пеки та санітарно-гігієнічних норм.

Завдання

1.Відкрийте частково готовий варіант гри в середовищі Scratch з назвою «Гра Лабіринт. Для доопрацювання».

        2.  Відшукайте елемент скрипта гравця у якому потрібно описати умову: «Якщо доторкаємось до чорного кольору або доторкаємось до акули, то …»

        3. Сформуйте описану вище команду за допомогою блоків Scratch.

        4. Відшукайте елемент скрипта гравця у якому потрібно описати умову: «Якщо доторкаємось до зеленого кольору і зібрано 5 зірок, то …»

         5. Сформуйте описану вище команду за допомогою блоків Scratch.

         6.  Відшукайте елемент скрипта гравця у якому потрібно описати умову: «Якщо доторкаємось до 1 зірки або доторкаємось до 2 зірки, або доторкаємось до 3 зірки, або доторкаємось до 4 зірки, або доторкаємось до 5 зірки,  то …" 

         7. Сформуйте описану вище команду за допомогою блоків Scratch.

         8. Відшукайте елемент скрипта гравця у якому потрібно описати умову: «Якщо доторкаємось до 1 яблука, або доторкаємось до 2 яблука, або доторкаємось до 3 яблука, то …» 

         9. Сформуйте описану вище команду за допомогою блоків Scratch.

       10.Відшукайте елемент скрипта гравця у якому потрібно описати умову: «Якщо не доторкаємось до чорного кольору і не доторкаємось до акули.

        11. Сформуйте описану вище команду за допомогою блоків Scratch.

         12. Збережіть допрацьовану гру на робочому столі з назвою «Гра Лабіринт. 3 клас. Ваше прізвище та ім’я».

          13. Пограйтесь у гру, перевірте її працездатність. 



      Якщо не маєте змоги виконати завдання з інформатики, за допомогою Storyboard Creator | Comic Strip Maker | Storyboard Maker створіть комікс до твору "Подарунки Ніколоса" і надішліть мені на Viber. 


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу