Дистанційне навчання 02.04.2021

Я досліджую світ

Тема 7. Тиждень 2. Пригода 2. Сучасні кобзарі. Урок 14. Корисна смакота. Що допомагає людині захищати себе?

Підручник частина 2, робочий зошит № 2.

Крок 1. Для виконання завдань переходьте  за посиланням:


Уважно опрацюйте матеріал. 

Поділіться своїми знаннями з друзями і рідними. 

Фінансова грамотність
Прибуток - винагорода підприємця.

Опрацюйте в зошиті с. 33- 35. 
Українська мова

Поняття про сполучник. Малий і Карсон, що живе на даху (частина 1).


Крок 1. Робота зі словом сполучник 



Крок 2. Працюємо з друкованим зошитом  с. 37 впр. 3 
Запиши імена відомих тобі казкових героїв та назви їхніх чарівних предметів, з’єднуючи сполучником і

 Крок 3.  Працюємо з підручником с.66   Зверни увагу на правильність вживання сполучників.



Українська мова, an interactive worksheet by iruna_gusulak



Крок 4. «Робота з картиною» 



- Що відбувається на малюнку? Чому ти так думаєш? 
- Де відбуваються події? Поясни свою думку 
- Коли відбуваються події? Чому ти так вважаєш? 
- Що відчуває дитина на малюнку? Чому ти так думаєш? 
- Якби ти був на картині, де б ти був і чому саме там? 
- Чи бачив /бачила ти цього хлопчика? Що можеш про нього розповісти? 
- Як зовуть письменницю, яка написала цю казку? 
- Чи бували у твоєму житті ситуації, коли ти почувався самотнім/почувалася самотньою?  
- Що ти робив/робила? 
 
Крок 5. Робота зі словом дах.  
- Лексичне значення.  
- Синоніми.  
- Cпільнокореневі слова.  

Крок 6. Тлумачимо слова. Розчитуємось. Пояснюємо значення слів.



 
 
Крок 7. Читаємо с.67-68. Визначаємо тему і головну думку оповідання.  
- Про що йде мова в оповіданні?  
- Чого навчає нас оповідання? 

Крок 8.  Працюємо з друкованим зошитом  с. 37 впр. 5 .
- Вадимові подобається писати сполучник і.  Прочитай і закресли неправильно вжиті сполучники. 

Крок 9. Працюємо з підручником с. 68 крапка 3.
- Утвори пари з виділених у тексті слів.  
- Поєднай їх за допомогою сполучників. Запиши.

Крок 10.  Резюмуємо. 
 
Складаємо  хронологію подій зустрічі Малиша та Карлсона (на вибір)
- Розкажи про зустріч Малого і Карлсона  від імені Малого. 

- Розкажи про зустріч Малого і Карлсона  від імені Карлсона. 
 
- Чи можуть Малий і Карлсон стати друзями? Чому? 

Крок 11. Характеристика персонажа. Заповнюємо картку «Паспорт героя»  

- Оберіть персонажа, якого будете характеризувати.  
- Прочитайте питання в картці та випишіть відповідь з підручника.


Домашнє завдання  Друкований зошит с. 38, впр. 6.  Підручник с. 68 крапка 4, Підручник с. 69 вправа 5. 


ГАРНИХ ВИХІДНИХ!!!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу