Дистанційне навчання 02.04.2021
Я досліджую світ
Тема 7. Тиждень 2. Пригода 2. Сучасні кобзарі. Урок 14. Корисна смакота. Що допомагає людині захищати себе?
Підручник частина 2, робочий зошит № 2.
Крок 1. Для виконання завдань переходьте за посиланням:
Уважно опрацюйте матеріал.
Поділіться своїми знаннями з друзями і рідними.
Фінансова грамотність
Прибуток - винагорода підприємця.
Опрацюйте в зошиті с. 33- 35.
Українська мова
Поняття про сполучник. Малий і Карсон, що живе на даху (частина 1).
Крок 1. Робота зі словом сполучник
Крок 2. Працюємо з друкованим зошитом с. 37 впр. 3
Запиши імена відомих тобі казкових героїв та назви їхніх чарівних предметів, з’єднуючи сполучником і.
Крок 3. Працюємо з підручником с.66 Зверни увагу на правильність вживання сполучників.
Крок 4. «Робота з картиною»
- Що відбувається на малюнку? Чому ти так думаєш?
- Де відбуваються події? Поясни свою думку
- Коли відбуваються події? Чому ти так вважаєш?
- Що відчуває дитина на малюнку? Чому ти так думаєш?
- Якби ти був на картині, де б ти був і чому саме там?
- Чи бачив /бачила ти цього хлопчика? Що можеш про нього розповісти?
- Як зовуть письменницю, яка написала цю казку?
- Чи бували у твоєму житті ситуації, коли ти почувався самотнім/почувалася самотньою?
- Що ти робив/робила?
Крок 5. Робота зі словом дах.
- Лексичне значення.
- Синоніми.
- Cпільнокореневі слова.
Крок 6. Тлумачимо слова. Розчитуємось. Пояснюємо значення слів.
Крок 7. Читаємо с.67-68. Визначаємо тему і головну думку оповідання.
- Про що йде мова в оповіданні?
- Чого навчає нас оповідання?
Крок 8. Працюємо з друкованим зошитом с. 37 впр. 5 .
- Вадимові подобається писати сполучник і. Прочитай і закресли неправильно вжиті сполучники.
Крок 9. Працюємо з підручником с. 68 крапка 3.
- Утвори пари з виділених у тексті слів.
- Поєднай їх за допомогою сполучників. Запиши.
Крок 10. Резюмуємо.
Складаємо хронологію подій зустрічі Малиша та Карлсона (на вибір)
- Розкажи про зустріч Малого і Карлсона від імені Малого.
- Розкажи про зустріч Малого і Карлсона від імені Карлсона.
- Чи можуть Малий і Карлсон стати друзями? Чому?
Крок 11. Характеристика персонажа. Заповнюємо картку «Паспорт героя»
- Оберіть персонажа, якого будете характеризувати.
- Прочитайте питання в картці та випишіть відповідь з підручника.
Домашнє завдання Друкований зошит с. 38, впр. 6. Підручник с. 68 крапка 4, Підручник с. 69 вправа 5.
ГАРНИХ ВИХІДНИХ!!!
Коментарі
Дописати коментар