Дистанційне навчання 22.04.2021
Я досліджую світ
Тема 8. Тиждень 1. Пригода 1. Диво - зернятко. Урок 1. У гості до природи. Що таке погода?
Підручник частина 2, робочий зошит № 2.
Крок 1. Для виконання завдань переходьте за посиланням:
Уважно опрацюйте матеріал.
Поділіться своїми знаннями з друзями і рідними.
Математика
Задачі на спільну роботу.
Крок 1. Розгорнути зошит і записати дату.
Для тих, хто не відвідує конференцію.
Крок 2. Сьогодні ми знайомимся з задачами на спільну роботу.
Крок 3. Математична розминка.
Крок 4. Виконай завдання підручника с. 79
1. № 1 - обчисли усно
2. № 2 (А) - розв’яжи задачу.
3. № 2 (Б) - розглянь розв’язання задачі.
4. Розв’яжи задачу.
Для всіх. Домашнє завдання.
1. Розв’яжи задачу.
2. Обчисли вирази.
23 ∙ 5 =
____ 16 ∙ 4 = ____ 17 ∙ 5 = ___
33 ∙ 3 =
___ 10 ∙ 8 = ____ 200 : 10 = ___
80 : 40 =
___ 3 ∙ 20 = ___ 60 ∙ 0 = ____
Українська мова
Речення. Поезія. Учимо напам’ять. «Встала весна» (Тарас Шевченко.)
Крок 1. Працюємо з підручником с.83, вправа 1.
- Прочитай плашки. Знайди речення.
- Поясни, чому ти обрав саме ці плашки?
Крок 2.
- Пригадайте що ви знаєте про речення?
- Читаємо правило в підручнику.
Крок 4. Робота зі словом: весна.
- Що ви про цей іменник можете сказати?
- Добираємо спільнокореневі слова,
- Пояснюємо лексичне значення нових слів.
- Розбір слова за будовою.
- Введіть слово в речення.
Крок 5. Досліджуємо мовлення. Працюємо з підручником с. 83
вправа 2.
- Прочитайте речення і порівняйте їх. Скільки слів у
кожному реченні?
- Як вони пишуться?
Крок 6. Читаємо вірш з підручника с.83 вправа 3.
- Прочитайте заголовок і автора вірша. Які факти з життя Шевченка вам запам’яталися з минулих уроків?
Крок 7. Працюємо за змістом:
- Про що йде мова у вірші?
- Яку картину природи ти уявив?
- Які ознаки приходу весни описано у вірші?
- Які слова використав поет у переносному значенні, розповідаючи про прихід весни?
- Якими словами описав автор весну?
- Якою ти її уявив, опиши? Чому?
- Яка головна думка поезії?
Крок 8. Досліджуємо мовлення. Аналізуємо і порівнюємо. Підручник с. 84, завдання до вірша.
- Порівняй свій текст і поезію. Що в них спільне?
- Що відмінне?
Домашнє завдання.
1. Вивчити правило с. 83
2. Вивчити вірш напам’ять.
3. Письмо для себе. Дай відповідь лише на одне питання (на вибір).
- Чи любиш ти весну? Якщо любиш, то напиши чому.
- Якщо не любиш, то напиши чому.
"Хоча б над тобою було сто вчителів – вони будуть безсилі, якщо ти не зможеш сам змусити себе до праці і сам вимагати її від себе."
В. Сухомлинський
Коментарі
Дописати коментар