Дистанційне навчання 22.04.2021



Я досліджую світ

Тема 8. Тиждень 1. Пригода 1. Диво - зернятко. Урок 1. У гості до природи. Що таке погода? 

Підручник частина 2, робочий зошит № 2.

Крок 1. Для виконання завдань переходьте  за посиланням:


Уважно опрацюйте матеріал. 

Поділіться своїми знаннями з друзями і рідними.

 Математика

Задачі на спільну роботу.

Крок 1.  Розгорнути зошит і записати дату.

Для тих, хто не відвідує конференцію.

Крок 2. Сьогодні ми знайомимся з задачами на спільну роботу.

Крок 3. Математична розминка.


Крок 4. Виконай завдання підручника с. 79
1. № 1 - обчисли усно
2. № 2 (А) - розвяжи задачу.
3. № 2 (Б) - розглянь розвязання задачі.
4. Розвяжи задачу.




Для всіх. Домашнє завдання. 
1. Розвяжи задачу.

2. Обчисли вирази.

    23 ∙ 5 = ____                 16 ∙ 4 = ____                    17 ∙ 5 = ___

    33 ∙ 3 = ___                   10 ∙ 8 = ____                    200 : 10 = ___

    80 : 40 = ___                  3 ∙ 20 = ___                      60 ∙ 0 = ____


Українська мова

Речення. Поезія. Учимо напам’ять. «Встала весна» (Тарас Шевченко.)

 

Крок 1. Працюємо з підручником с.83, вправа 1. 

- Прочитай плашки. Знайди речення. 

- Поясни, чому ти обрав саме ці плашки? 


Крок 2.  
- Пригадайте що ви знаєте про речення?


Крок 3.  Працюємо з підручником с.83.  
- Читаємо правило в підручнику.

Крок 4.  Робота зі словом:  весна.  

- До якої частини мови належить слово весна? 
- Що ви про цей іменник можете сказати? 
- Добираємо спільнокореневі слова, 
- Пояснюємо лексичне значення нових слів. 
- Розбір слова за будовою. 
- Введіть слово в речення. 

Крок 5.  Досліджуємо мовлення. Працюємо з підручником с. 83 
вправа 2.  

- Прочитайте речення і порівняйте їх. Скільки слів у 
кожному реченні? 
- Як вони пишуться? 

Крок 6.  Читаємо  вірш з підручника с.83 вправа 3. 
  
- Прочитайте заголовок і автора вірша. Які факти з життя Шевченка вам запам’яталися з минулих уроків?

Крок 7. Працюємо за змістом: 


- Що ти відчув, коли слухав цей вірш? Який у тебе настрій після слухання поезії? 
- Про що йде мова у вірші? 
- Яку картину природи ти уявив? 
- Які ознаки приходу весни описано у вірші? 
- Які слова використав поет у переносному значенні, розповідаючи про прихід весни? 
- Якими словами описав автор весну?  
- Якою ти її уявив, опиши? Чому? 
- Яка головна думка поезії? 

Крок 8. Досліджуємо мовлення. Аналізуємо і порівнюємо. Підручник с. 84, завдання до вірша. 
 
- Порівняй свій текст і поезію. Що в них спільне? 
- Що відмінне? 

 Домашнє завдання.

1. Вивчити правило с. 83
2. Вивчити вірш напамять.
3. Письмо для себе.  Дай відповідь лише на одне питання (на вибір).
- Чи любиш ти весну? Якщо любиш, то напиши чому. 


- Якщо не любиш, то напиши чому.



"Хоча б над тобою було сто вчителів – вони будуть безсилі, якщо ти не зможеш сам змусити себе до праці і сам вимагати її від себе."

В. Сухомлинський

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу