Дистанційне навчання 16.04.2021

 
Я досліджую світ
Тема 7. Тиждень 4. Пригода 3. Весняні радощі. Урок 24. Навчальні родзинки. Які лайфхаки допомагають навчатися? 

Підручник частина 2, робочий зошит № 2.

Крок 1. Для виконання завдань переходьте  за посиланням:


Уважно опрацюйте матеріал. 

Поділіться своїми знаннями з друзями і рідними.

Математика

Вправи на закріплення.

Крок 1.  Розгорнути зошит і записати дату.

Для тих, хто не відвідує конференцію.

Крок 2. Виконай завдання підручника с. 76
1. № 1 - письмово (якщо а = ..., то....)
2. № 2 - обчисли і запиши лише відповіді.
3. № 3 - письмово.
4. № 5 - письмово.
5. № 7 - розв'язати задачу (з умовою).

Для всіх.  Домашнє завдання.
1. Обчислити приклади.

    1 ∙ 6 ∙ 8 + 0 ∙ 9 = ____               100 – 15 : 5 – 4 ∙ 10 = ___

    3 ∙ 1 + 6 ∙ 0 + 7 ∙ 7 = ____         0 ∙ 9 + 56 : 7 – 5 ∙ 1 = ____

    7 ∙ 10 – 8 ∙ 1 ∙ 0 = ___                53 – 4 ∙ 1 – 9 ∙ 0 = ___

2.  Розв'язати задачу (з умовою).

      У шкільній бібліотеці одній шафі 265 книжок, у другій шафі – на 76 книжок більше, ніж у першій, а в третій – на 183 книжок менше, ніж у першій і другій шафі разом. Скільки книжок у третій шафі? 

3. Обчислити.

  1 год – 15 хв = ___                       4 дм – 4 см = ____

   24 см : 4 см = ____                       7 м ∙ 6 = ____

   48 мм : 8 = _____                          1 доба – 4 год = ____


Українська мова
Слово і словосполучення.
Крок 1.  Повідомлення теми уроку "Слово і словосполучення". 

Крок 2.  Робота зі словом слово і словосполучення .


 Крок 3.  Працюємо з підручником с. 78, вправа 1 

 - Зістав слово і словосполучення. 
- Чим вони відрізняються? А чим схожі? 
- Назви слово, склади з ним словосполучення. 

Крок 4. Працюємо з друкованим зошитом  с. 42, вправа 1. 
- Запиши в таблицю слова і словосполучення. 
- Назви три ознаки, якими відрізняються слово і словосполучення. 

Крок 5. Працюємо з підручником с. 78, вправа 2.
- Випиши словосполучення за зразком. 
- Познач головне слово. 
- Напиши питання.  

Крок 6. Працюємо з підручником с. 78, вправа 4 
- Пригадай, що таке словосполучення. 
- Прочитай. Хто з учнів правильно склав словосполучення? Чому? 

Крок 7. Працюємо з друкованим зошитом  с. 43, вправа 5.
- Прочитай завдання. 
- Як ти розумієш слово «редагуємо»? 
- Перепиши текст, виправивши помилки. 

 Крок 8. Працюємо з підручником с. 79, вправа 5. 
- Розглянь таблицю. 
- Розкажи, що не є словосполученням. 
- Наведи свої приклади. 

Крок 9. Працюємо з друкованим зошитом  с. 43, вправа 5.
- Прочитай речення (у вправі, яку вже записали). 
- Випиши словосполучення. 
- Встанови зв’язок слів у виписаних словосполученнях. 

 Крок 10. Працюємо з друкованим зошитом  с. 43, вправа 6. 
- Спиши, ставлячи коми при звертанні. 
- Обведи звертання. 
- Знайди словосполучення. 
- Встанови зв’язок слів у словосполученнях, постав питання. 

Домашнє завдання  на вибір 
1. Друкований зошит с. 43, вправа 7.  
2. Підручник с. 79, вправа 5 (крапка під вправою)

  
Я досліджую світ (технологічна галузь)
  Індіанка Амала розповідає, що її успішному навчанню в економічному університеті сприяє хобі — адже воно добре знімає втому. Захоплення дівчини — виготовляти прикраси з паперу й дарувати їх одногрупникам. Виготовте і ви квітку за інструкцією. Прикрасьте нею кімнату (підр. с. 80, завд. 7).


До зустрічі!!! Гарних вихідних!!!


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу