Дистанційне навчання 06.04.2021
 
  У цей день відзначаються відразу два спортивних свята, перше - Міжнародний день спорту на благо розвитку та миру
 
   У Міжнародний день спорту зазвичай влаштовують спортивні змагання, починаючи із забігів, велопробігів, додають освітні заходи. У цьому році, у зв'язку з пандемією коронавірусу, масові заходи проводитися не будуть.

Я досліджую світ

Тема 7. Тиждень 3. Пригода 2. Сучасні кобзарі. Урок 16. Городик на вікні. Що допомагає людині захищати себе?

Підручник частина 2, робочий зошит № 2.

Крок 1. Для виконання завдань переходьте  за посиланням:


Прорости фасолинку, сфотографуй і надішли мені на Viber. 

Поділіться своїми знаннями з друзями і рідними.

Математика
Закріплення вивченого.

Для тих, хто не відвідує конференцію.

1 крок:  Розгорнути зошит і записати дату.

2 крок: Виконати завдання з підручника с. 68 № 3 (Б) - усно

3 крок. Виконати завдання з підручника с. 69
1. № 6 (фігура 1)

2. № 7 (1 рівняння).

3. № 8 (1 стопчик)
4. Розв'язати задачу  (з умовою)

                 Задача


  Знайти ширину прямокутника, якщо його периметр дорівнює 24 см, а довжина 7 см.



Для всіх. Домашнє завдання.

1. № 7 (2 рівняння).

2. № 8 (2 стопчик)
3. с. 68 № 4 - розв'язати задачу  (з умовою).

Інформатика
Логічне слідування

Слайд10-13. Сьогодні під час уроку ми будемо створювати гру-лабіринт. Додамо спрайт лабіринту та налаштуємо до нього виконання музичного супроводу під час гри.

Слайд14-17. Додамо спрайта-гравця, щоб відслідковувати чи користувач все вірно робить. Налаштуємо спрайта-гравця таким чином, щоб він завжди рухався за вказівником миші.

Слайд18-25. Умови під час гри будуть наступні: якщо ми доторкнемось до червоного кольору, то відтворить звук старту. Якщо ми доторкнемось до чорного кольору видасть звук помилки  і ми повернемось у вихідне положення, а якщо червоний колір – звук перемоги і також вихідне положення, але у разі хибності і першого і другого висловлювання буде відтворюватись звук підтримки.

                              Практична діяльність (Слайд28)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил без­пеки та санітарно-гігієнічних норм.

Завдання

1.     Відкрийте середовище створення програм Scratch

2. 1. Створіть проєкт гри «Лабіринт», котрий опрацювали під час уроку. (Всі додаткові зображення та звуки знаходять в теці «Файли проєкту».

2. Реалізувавши гру збережіть її на робочому столі з назвою «Версія 1 – Лабіринт»

3. Пограйтесь у дану гру та спробуйте її пройти. Якщо вам дуже складно змініть розмір лабіринту на 90. 





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу