Дистанційне навчання 19.04.2021
Я досліджую світ
Тема 7. Тиждень 4. Пригода 3. Весняні радощі. Урок 25. Що потрібно, аби здійснилися мрії. Які лайфхаки допомагають навчатися?
Підручник частина 2, робочий зошит № 2.
Крок 1. Для виконання завдань переходьте за посиланням:
Уважно опрацюйте матеріал.
Поділіться своїми знаннями з друзями і рідними.
Математика
Вправи на закріплення.
Крок 1. Розгорнути зошит і записати дату.
Крок 2. Виконай завдання підручника с. 76
1. № 4 - письмово (розписати)
Крок 3. Попрацюй уважно.
1. Обчисли.
900 : 10 • 10 = 60 • 10 : 6 =
100 • 5 : 10 = 40 : 10 • 10 =
2. Застосуй різні закони множення (розпиши). Підказка у підручнику с.74.
5 • 18 =
8 • 4 • 2 =
( 6 + 8) • 7 =
3. Застосуй спосіб зменшення розрядних одиниць ( розпиши 500 = 5 сот.)
700 • 4 =
300 • 7 =
600 : 3 =
800 : 4 =
4. Застосуй розподільний закон множення (розпиши).
56 • 3 = 72 • 5 =
84 • 7 = 43 • 4 =
25 • 5 = 56 • 2 =
38 • 6 = 16 • 3 =
5. Розв’язати задачу (з умовою).
Українська мова
Слово і словосполучення.
Слово і словосполучення.
Крок 1. "Входження в картину".
- Хто це? Як ви це зрозуміли?
- Де ви бачили черепах?
- Що ви знаєте про черепах?
- Щоб дати відповідь на питання ви використовували слово, словосполучення чи речення?
- Чи може речення складатись з одного слова?
Крок 3. Повідомлення теми уроку "Словосполучення і речення".
Кро 4. Працюємо з підручником с. 79 вправа 1.
Діаграма Венна. (Діаграма Венна будується на двох або більше великих колах, що частково накладаються одне на одного таким чином, що посередині утворюється спільний простір. У місці перетину кіл записують ознаки, які є спільними для двох об’єктів. У частинах кіл, які не є спільними, записують відмінні ознаки. )
- Назви слова, словосполучення, речення.
- Чим відрізняються словосполучення і речення?
- Чим вони схожі?
Уважно прочитай підказку і заповни діаграму Вена.
Українська мова, an interactive worksheet by iruna_gusulak
liveworksheets.com
liveworksheets.com
Крок 5. Працюємо з друкованим зошитом с. 44, вправа 1.
- Поєднай словосполучення так, щоб утворилися речення.
- Запиши їх.
- Назви три ознаки, якими словосполучення відрізняється від речення.
Крок 6. Відео: 10 фактів про черепах. (див. медіаресурси)
Подивіться відеоролік і запам’ятайте як можна більше речень з відео.
- Яке речення тебе здивувало?
- Яке речення несло нову інформацію для тебе?
- Чи легко порахувати кількість речень у відео? Чому?
- Що можете порадити автору цього відеороліку? (Ставити в кінці речення крапку) Чому?
Крок 7. Працюємо з друкованим зошитом с. 44, вправа 2.
- Прочитай.
- Визнач межі речень.
- Розстав розділові знаки.
- Спиши.
Крок 8. Працюємо з підручником с. 79, вправа 3.
- Прочитайте текст.
- Перевірте інформацію щодо прочитаного.
- Розрізняйте факти і думки. Заповніть картку.
- Випиши з тексту п’ять словосполучень.
- Постав питання від головного до залежного слова.
Домашнє завдання на вибір
Працюємо з друкованим зошитом с. 44, вправа 3
Письмо для себе «Я мандрую на черепасі…»
Образотворче мистецтво (завдання на вибір)
1.Створіть плакат на захист морських черепах з гаслами.
або
2.Виготовіть аплікацію або малюнок.
Фото надішліть мені на Viber.
Коментарі
Дописати коментар