Дистанційне навчання 19.04.2021

 
Я досліджую світ
Тема 7. Тиждень 4. Пригода 3. Весняні радощі. Урок 25. Що потрібно, аби здійснилися мрії. Які лайфхаки допомагають навчатися? 

Підручник частина 2, робочий зошит № 2.

Крок 1. Для виконання завдань переходьте  за посиланням:


Уважно опрацюйте матеріал. 

Поділіться своїми знаннями з друзями і рідними.

Математика

Вправи на закріплення.


Крок 1.  Розгорнути зошит і записати дату.

Крок 2. Виконай завдання підручника с. 76
1. № 4 - письмово (розписати)

Крок 3. Попрацюй уважно.
1. Обчисли.
 
900 : 10 • 10 =                                  60  10 : 6 =        
100 • 5 : 10 =                                    40 : 10 • 10 =

2. Застосуй різні закони множення (розпиши). Підказка у підручнику с.74.

• 18 = 
• 4 • 2 = 
( 6 + 8) • 7 =

3. Застосуй спосіб зменшення розрядних одиниць ( розпиши 500 = 5 сот.)

700 • 4 =
300 • 7 =
600 : 3 =
800 : 4 =

4. Застосуй розподільний закон множення (розпиши).

56 • 3 =                               72 • 5 =
84 • 7 =                               43 • 4 =
25 • 5 =                               56 • 2 =
38 • 6 =                               16 • 3 =

5. Розв’язати задачу (з умовою).



Українська мова
Слово і словосполучення.
Крок 1.  "Входження в картину". 

- Хто це? Як ви це зрозуміли? 
- Де ви бачили черепах?  
- Що ви знаєте про черепах? 
- Щоб дати відповідь на питання ви використовували слово, словосполучення чи речення?  
- Чи може речення складатись з одного слова? 

 Крок 3. Повідомлення теми уроку "Словосполучення і речення".
 
 Кро 4. Працюємо з підручником с. 79 вправа 1. 

  Діаграма Венна. (Діаграма Венна будується на двох або більше великих колах, що частково накладаються одне на одного таким чином, що посередині утворюється спільний простір. У місці перетину кіл записують ознаки, які є спільними для двох об’єктів. У частинах кіл, які не є спільними, записують відмінні ознаки. ) 
- Назви слова, словосполучення, речення. 
- Чим відрізняються словосполучення і речення? 
- Чим вони схожі? 
   Уважно прочитай підказку і заповни діаграму Вена.


Крок 5.  Працюємо з друкованим зошитом  с. 44, вправа 1. 

- Поєднай словосполучення так, щоб утворилися речення. 
- Запиши їх. 
- Назви три ознаки, якими словосполучення відрізняється від речення.

Крок 6. Відео: 10 фактів про черепах. (див. медіаресурси) 
Подивіться  відеоролік і запам’ятайте як можна більше речень з відео. 

- Яке речення тебе здивувало? 
- Яке речення несло нову інформацію для тебе? 
- Чи легко порахувати кількість речень у відео? Чому? 
- Що можете порадити автору цього відеороліку? (Ставити в  кінці речення крапку) Чому? 

 Крок 7.  Працюємо з друкованим зошитом  с. 44, вправа 2. 
- Прочитай. 
- Визнач межі речень. 
- Розстав розділові знаки. 
- Спиши. 

Крок 8. Працюємо з підручником с. 79, вправа 3. 

- Прочитайте текст. 
- Перевірте інформацію щодо прочитаного. 
- Розрізняйте факти і думки. Заповніть картку. 

 
- Випиши з тексту п’ять словосполучень. 
- Постав питання від головного до залежного слова.


Домашнє завдання  на вибір 
Працюємо з друкованим зошитом  с. 44, вправа 3 
Письмо для себе «Я мандрую на черепасі…» 

 Образотворче мистецтво (завдання на вибір)

1.Створіть плакат на захист морських черепах з гаслами. 

або

2.Виготовіть аплікацію або малюнок. 

Фото надішліть мені на Viber.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу