Дистанційне навчання 21.04.2021

Я досліджую світ

Тема 7. Тиждень 4. Пригода 3. Весняні радощі. Урок 26. Діагностична робота "Приховані можливості речей"

 Для виконання завдань переходьте  за посиланням:


Бажаю успіху!

Математика

Ділення числа на добуток.

Крок 1.  Розгорнути зошит і записати дату.

Для тих, хто не відвідує конференцію.

Крок 2. Сьогодні ми закріплюємо "Ділення числа на добуток"

Крок 3. Потренуйся обчислювати приклади.
 

Крок 4. Виконай завдання підручника с. 78
1. № 8 - розвяжи задачу.
2. № 9 (1 стрічка) - добери значення змінної.
3. № 10 - розвяжи задачу. За схемами склади вирази й обчисли їх значення.

Для всіх. Домашнє завдання. 
1. № 9 (2 стрічка) - добери значення змінної.
2. № будиночок.

Українська мова

Словосполучення і речення. Оповідання з елементами інтерв’ю. «Сенсаційний репортаж Лоли» (за Ізабель Абеді)


Крок 1.  «Входження в картину».

- Що відбувається? Як ви це зрозуміли?
- Де відбуваються ці події? Як ви це зрозуміли?
- Коли відбуваються ці події? Як ви це зрозуміли?
- Що ви відчуваєте, коли дивитися на цю картину?
- Що вас дивує на цій картині?
- А якщо б на цій картині були ви? Де б ви були?

Крок 2. Досліджуємо мовлення.

- Прочитай. Поясни різницю між словами і словосполученнями.
- Як ти розумієш виділені слова?
- Придумай коротку історію, уживаючи всі слова і словосполучення.

Крок 3. Тема сьогоднішнього уроку: словосполучення і речення. Оповідання з елементами інтерв’ю. «Сенсаційний репортаж Лоли» (за Ізабель Абеді)

Крок 4.  Робота зі словом: репортаж.
- З’ясуй лексичне значення.
- Добери спільнокореневі слова.
- Що ти про цей предмет (іменник) можеш сказати?


Крок 5. Досліджуємо мовлення. Працюємо у друкованому зошиті с.45 вправа 1.
- Прочитай текст.
- Що таке інтерв’ю?
- З чого складається інтерв’ю?
- Як журналіст записує відповіді?
- Випиши виділені словосполучення.
- Визнач у кожному словосполученні головне і залежне слово.

Крок 6. Працюємо у друкованому зошиті с. 45 вправа 2.
- Прочитай.
- Виділи звертання комами.
- Спиши.

Крок 7. Працюємо за підручником с.80 вправа 2.
- Чи дивився/дивилась ти коли-небудь репортажі в новинах? Про що були ці репортажі?
- Чим вони тебе зацікавили?

Крок 8. Читання  оповідання. 

Крок 9. 

Крок 10. Резюмуємо.
- Хто головний персонаж?
- Що вона хотів?
- Яка була проблема?
- Як вирішилась проблема?
- Чим закінчилась історія?

Домашнє завдання. 
1. Працюємо за підручником с.82. Редагуємо.
- Що потрібно зробити?
- Як ви розумієте слово «редагуємо»?
Для виконання завдання на редагування ще раз повторіть, що таке інтерв’ю та репортаж.


Продовжи речення (усно):
- В пресі репортаж …
- На телебаченні репортаж …


"Усе, що робиш, треба робити добре."

Ф. Бекон




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу